Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова конкуренція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Грушак, З. (аспірант Національного авіаційного університету).
    Економічна сутність конкурентоспроможності продукції авіакомпаній / З. Грушак // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 7-10 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі економіки -- повітряний транспорт -- економіка транспорту -- повітряні перевезення -- ринок повітряних перевезень -- продукція авіакомпаній -- конкурентоспроможність авіакомпаній -- формування конкурентоспроможності -- цінова конкуренція -- нецінова конкуренція -- отрасли экономики -- воздушный транспорт -- экономика транспорта -- воздушные перевозки -- рынок воздушных перевозок -- продукция авиакомпаний -- конкурентоспособность авиакомпаний -- формирование конкурентоспособности -- ценовая конкуренция -- неценовая конкуренция
Анотація: В статті висвітлюється економічна сутність конкурентоспроможності продукції авіакомпаній, що визначає конкурентоспроможність самої авіакомпанії. Визначаються основні фактори та методи визначення конкурентоспроможності продукції авіакомпаній.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Домановіч, Віолета (старший викладач економічного факультету Університету Карагуєвацу; Сербія: PhD).
    Управління вартістю у сучасному бізнес-середовищі / В. Домановіч, М. Копич, Стояновіч-Алексіч В. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 306-314 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы -- бізнес-процеси -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- инновационные технологии -- інноваційні технології -- производственные расходы -- виробничі витрати -- процессная динамика -- процесна динаміка -- рыночная конкурентоспособность -- ринкова конкурентоздатність -- современная бизнес-среда -- сучасне бізнес-середовище -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- управление стоимостью -- управління вартістю -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Показано, що розуміння процесів формування ціни має велике значення не лише для управління витратами, але і для ухвалення стратегічних і тактичних рішень за всім спектром бізнес-операцій, які ведуть до загального покращення ефективності бізнесу. Підкреслено необхідність управління вартістю, особливо стратегічного управління вартістю, в сучасному бізнесі-середовищі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Копич, Мілан (старший викладач економічного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія: PhD); Стояновіч-Алексіч, Весна (старший викладач економічного факультету Університету Карагуєвацу; Сербія; PhD)

Знайти схожі

3.


    Єрешко, Ю. О. (кандидат економічних наук; Національний технічний університет України "КПІ"; м.Київ; Україна).
    Вибір амортизаційної політики з точки зору управління конкурентоспроможністю інвестиційного проекту / Ю. О. Єрешко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 181-183 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
амортизационная политика -- амортизаційна політика -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- инвестиционный менеджмент -- інвестиційний менеджмент -- открытая экономика -- відкрита економіка -- проектная конкурентоспособность -- проектна конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність інвестиційного проекту -- конкурентоспособность инвестиционного проекта -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція
Анотація: Досліджено можливості та обгрунтовано доцільність використання амортизаційної політики в якості методу цінової конкуренції в розрізі інвестиційного менеджменту в умовах відкритої економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Раєвнєва, Олена (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування).
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 109-126 : табл.-2; рис.-6. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- автономность высших учебных заведений -- іміджева привабливість ВНЗ -- имиджевая привлекательность ВУЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ -- система управления имиджевой привлекательностью ВУЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- європейська вища освіта -- европейское высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция -- цільові групи ВНЗ -- целевые группы ВУЗ -- фактори вибору привабливого ВНЗ -- факторы отбора привлекательного ВУЗ -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв'язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості університету.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

5.


    Мудрак, Руслан Петрович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва).
    Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 69-84 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 1990-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 1990-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленные предприятия -- агропромислові підприємства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- аналіз споживання -- анализ потребления -- безопасность продукции -- безпечність продукції -- внутриотраслевые несоответствия -- внутрішньогалузеві невідповідності -- картельные сговоры -- картельні змови -- качество продукции -- якість продукції -- маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- молоко -- молочное сырье -- молочна сировина -- молочная продукция -- молочна продукція -- неэластичный спрос -- нееластичний попит -- рынок молочной продукции -- ринок молочної продукції -- пищевые товары -- харчові товари -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- эластичность спроса -- еластичність попиту
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною і доходом. Обґрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Юрій Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва); Корман, Ірина Іванівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва)

Знайти схожі

6.


    Озпева, Ольга.
    Медиа-пиратство в развивающихся экономиках [Текст] / О. Озпева, Д. Караганис ; ред. Д. Караганис // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 10. - С. 52-56. - Продолжение, начало в №№ 9-12 за 2014 г., №№ 1-10 за 2015 г., №№ 1-9, за 2016 г. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- избирательное применение права -- вибіркове застосування права -- пиратство -- піратство -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- операционные системы -- операційні системи -- Microsoft Windows -- Linux -- Adobe -- Corel -- Windows Vista -- Windows XP -- Windows 7 -- нелицензионное программное обеспечение -- неліцензійне програмне забезпечення -- программы -- програми -- Первая помощь -- Перша допомога -- лицензирование программного обеспечения -- ліцензування програмного забезпечення -- школы -- школи -- медиа продукты -- медіа продукти -- расследование пиратства -- розслідування піратства -- принуждение к праву -- примус до права -- оптические диски -- оптичні диски -- потребительское пиратство -- споживче піратство -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- исследования -- дослідження
Анотація: Статья посвящена политике применения избирательного права, пиратства в области программного обеспечения в России.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Караганис, Джо; Караганис, Джо \ред.\; Паченков, Олег; Олимпиева, Ирина; Козырев, Анатолий; Поносов, Анатолий (директор школы) \о нем\; Горбачев, Михаил (президент СССР) \о нем\; Лебедь, Александр (депутат Государственной Думы) \о нем\; Гейтс, Б. (предприниматель; общественный деятель; филантроп; один из создателей компании Microsoft) \о нем\; Путин, Владимир (Президент России) \о нем\; Алкснис, Виктор (депутат Государственной Думы) \о нем\; Microsoft, корпорація \о ней\; Федеральное агентство по печати и массовым коммуникациям в России \о нем\; Центр свободных технологий \о нем\; IBM, компания \о ней\; Министерство экономического развития и финансов России \о нем\; Нью-Йорк Таймс, газета \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)