Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школьное историческое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Горбатюк, Оксана (викладач Кам'янець-Подільського державного університету імені І.Огієнко).
    Подвижницька діяльність М. Лисенка у створенні науково-методичного комплексу з історії України : до 95-річчя від дня народження / О. Горбатюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- історики-методисти -- життєвий шлях -- наукова діяльність -- історико-методичні дослідження -- шкільна історична освіта -- педагогическая наука -- историки-методисты -- жизненный путь -- научная деятельность -- историко-методические исследования -- школьное историческое образование
Анотація: Розглядається життя і творча діяльність М.М. Лисенка, його внесок у створення комплексу з історіі України.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Микола Михайлович (історик-методист ; 1914-1995) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Орлюк, Олена (пошукувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України).
    Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- історія України -- история Украины -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- старшоклассники -- старшеклассники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- регіональна історія -- региональная история -- навчання історії -- обучение истории -- регіони України -- регионы Украины -- поняття "регіон" -- понятие "регион" -- історичне краєзнавство -- историческое краеведение -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- методика навчання регіональної історії -- методика обучения региональной истории
Анотація: На основі аналізу історичної і науково-педагогічної літератури уточнюється зміст поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшекласників історії України. Обгрунтовується, що регіональна історія як комплекс навчальної інформації у середній школі - це регіонально орієнтована (згідно з прийняттям у межах певного історичного періоду регіонального поділу України) відповідно до навчальних програм і чинних підручників навчальна інформація в масиві курсу історії України.


Знайти схожі

4.


    Дерхо, Віктор (вчитель історії; Зеленобалківський НВК; Широківський район; Дніпропетровська область).
    Культурологічна складова змісту шкільної історичної освіти як методична проблема [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 7-8. - С. 25-28. - Библиогр.: с. 28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання історії України
   Методика преподавания истории Украины

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії України -- преподавание истории Украины -- культурологічна складова змісту освіти -- культурологическая составляющая содержания образования -- классификации культур -- класифікації культур -- наукові дослідження -- научные исследования -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование
Анотація: Культурологічна складова змісту шкільної історичної освіти як об'єкт наукового вивчення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)