Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=эволюция маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Горбаль, Н. І.
Маркетингова складова конкурентноспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. -
№ 714
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 188-193 : табл.
УДК
339.138
Рубрики:
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое составляющее
--
маркетингова складова
--
конкурентноспособность предприятий
--
конкурентноспроможність підприємтсва
--
стратегический маркетинг
--
стратегічний маркетинг
--
конкурентная среда
--
конкуретне середовище
--
эволюция
маркетинга
--
еволюція маркетингу
Дод.точки доступу:
Дорош, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Соломянюк, Н. М.
(кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
Маркетинг як сучасна концепція підприємництва / Н. М. Соломянюк> // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 8-12 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Предпринимательство
Підприємництво
Кл.слова (ненормовані):
концепция традиционного
маркетинга
--
концепція традиційного маркетингу
--
концепция 4Р
--
концепція 4Р
--
концепция 4С
--
концепція 4С
--
мировой маркетинг
--
світовий маркетинг
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
производственная концепция
--
виробнича концепція
--
сетевой маркетинг
--
мережевний маркетинг
--
терминология
--
термінологія
--
товарная концепция
--
товарна концепція
--
эволюция
маркетинга
--
еволюція маркетингу
Анотація:
Досліджено еволюцію концепцій маркетингу для окремих періодів економічного розвитку суспільства. Розглянуто питання еволюції світового маркетингу та визначено тенденції світового маркетингу та визначено тенденції сучасного розвитку маркетингової концепції в підприємницькій діяльності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бабкин, Евгений Васильевич (русский экономист; маркетолог) \о нем\; Борден, Нил (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Гуммерсон, Эверт (экономист; маркетолог) \о нем\; Гронрос, Кристиан (экономист; маркетолог) \о нем\; Дин, Джоел (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Друкер, Питер Фердинанд (американский учёный; экономист; публицист; педагог ; 1909-2005) \о нем\; Котлер, Филип (профессор международного
маркетинга
Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\; Ламбен, Жан-Жак (экономист; маркетолог) \о нем\; Лангеард, Е. (экономист; маркетолог) \о нем\; Левит, Теодор (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Мак-Карти, Дж. (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Пятакова, Нина Анатольевна (русский экономист; маркетолог) \о ней\; Триас де Без, Фернандо (испанский экономист; специалист по маркетингу и исследованию рынка) \о нем\; Эйглие, П. (экономист; маркетолог) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)