Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эволюция маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Горбаль, Н. І.
    Маркетингова складова конкурентноспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку . - С. 188-193 : табл.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое составляющее -- маркетингова складова -- конкурентноспособность предприятий -- конкурентноспроможність підприємтсва -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкурентная среда -- конкуретне середовище -- эволюция маркетинга -- еволюція маркетингу


Дод.точки доступу:
Дорош, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Соломянюк, Н. М. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Маркетинг як сучасна концепція підприємництва / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 8-12 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
концепция традиционного маркетинга -- концепція традиційного маркетингу -- концепция 4Р -- концепція 4Р -- концепция 4С -- концепція 4С -- мировой маркетинг -- світовий маркетинг -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- производственная концепция -- виробнича концепція -- сетевой маркетинг -- мережевний маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная концепция -- товарна концепція -- эволюция маркетинга -- еволюція маркетингу
Анотація: Досліджено еволюцію концепцій маркетингу для окремих періодів економічного розвитку суспільства. Розглянуто питання еволюції світового маркетингу та визначено тенденції світового маркетингу та визначено тенденції сучасного розвитку маркетингової концепції в підприємницькій діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бабкин, Евгений Васильевич (русский экономист; маркетолог) \о нем\; Борден, Нил (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Гуммерсон, Эверт (экономист; маркетолог) \о нем\; Гронрос, Кристиан (экономист; маркетолог) \о нем\; Дин, Джоел (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Друкер, Питер Фердинанд (американский учёный; экономист; публицист; педагог ; 1909-2005) \о нем\; Котлер, Филип (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\; Ламбен, Жан-Жак (экономист; маркетолог) \о нем\; Лангеард, Е. (экономист; маркетолог) \о нем\; Левит, Теодор (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Мак-Карти, Дж. (американский экономист; маркетолог) \о нем\; Пятакова, Нина Анатольевна (русский экономист; маркетолог) \о ней\; Триас де Без, Фернандо (испанский экономист; специалист по маркетингу и исследованию рынка) \о нем\; Эйглие, П. (экономист; маркетолог) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)