Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=юмористическая реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Anwar Mir, Imran
(Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad).
Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422 + 76.006.5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Реклама
в средствах массовой информации
Реклама
в засобах масової інформації
Кл.слова (ненормовані):
кризисная экономика
--
кризова економіка
--
crisis economy
--
реклама
с экономическим уклоном
--
реклама
з економічним ухилом
--
ads with economic incentive
--
телевизионная
реклама
--
телевізійна
реклама
--
TV adventing
--
элемент новизны
--
елемент новизни
--
ads with novelty
--
юмористическая
реклама
--
гумористична
реклама
--
humorius ads
Анотація:
The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy.
Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики.
Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая
реклама
--
лякаюча
реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна
реклама
--
сексуальна
реклама
--
социальная
реклама
--
соціальна
реклама
--
электронная
реклама
--
електронна
реклама
--
юмористическая
реклама
--
гумористична
реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)