Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=языковая компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Фрейман, Григорій
(кандидат педагогічних наук).
Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу [Текст] / Г. Фрейман> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 9
. - С. 24-27. - Библиогр.: с.27 . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
історична освіта
--
гуманістичний світогляд
--
структурні елементи
--
предметна компетентність
--
хронологічна компетентність
--
просторова компетентність
--
інформаційна компетентність
--
мовленнєва компетентність
--
логічна компетентність
--
аксіологічна компетентність
--
школьнное образование
--
историческое образование
--
гуманистические мировоззрение
--
структурные элементы
--
предметная
компетентность
--
хронологическая
компетентность
--
пространственная
компетентность
--
информационная
компетентность
--
языковая
компетентность
--
логическая коипетентность
--
аксиологическая
компетентность
Анотація:
Запропонований підхід навчання вчить учнів усвідомлювати особистісний та суспільний сенс навчальних дій,самостійно обирати та використовувати відповідні способи пізнавальної діяльності та нести відповідальність за результати навчальної діяльності.
Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб> // Дивослово. - 2012. -
№ 6
. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1
Рубрики:
Методика викладання мови
Методика преподавания языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетенція
--
комунікативна компетеність
--
мовна компетентність
--
мовленнєва компетентність
--
соціокультурна компетентність
--
діяльнісна компетентність
--
предметна компетентність
--
прагматичная
компетентность
--
прагматична компетентність
--
критерії оцінювання
--
компетентное обучения
--
компетенция
--
языковая
компетентность
--
речева
компетентность
--
социокультурна
компетентность
--
деятельная
компетентность
--
предметная
компетентность
--
критерии оценивания
Анотація:
Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.
Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Гнаткович, Тетяна
(кандидат педагогічних наук; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти).
Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць / Т. Гнаткович> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 14-18. - Література : С.18 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентносный подход к обучению
--
компетентностный подход в образовании
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна компетенція
--
навчальні завдання
--
навчання синтаксису
--
обучение синтаксису
--
синтаксические упражнения
--
синтаксичні вправи
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные задания
--
языковая
компетентность
Анотація:
Висвітлюється розвиток синтаксичних умінь і навичок учнів 5-х класів.
Перейти к внешнему ресурсу:
Знайти схожі
>
4.
Ляшенко, І. М.
(вчитель світової літератури; Черкаська область).
Розвиток здібностей учнів до словесної творчості [Текст] / І. М. Ляшенко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукрахнський науково-методичний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 23-25 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
словесна творчість
--
словесное творчество
--
мовленнєва компетентність
--
языковая
компетентность
--
розвиток в учнів мовленнвої компетенції
--
развитие у учеников языковой компетентности
--
розвиток зв'язного мовлення
--
развитие связной речи
--
прийоми складання казок
--
приемы составления сказок
--
кола на воді
--
круги на воде
--
Фантастичне продовження
--
Фантастическое продолжение
--
Кит і кіт
--
Кит и кот
--
Біном фантазії
--
Бином фантазии
--
Що потім?
--
Что потом?
--
Фантастичні гіпотези
--
Фантастические гипотезы
--
Салат із казок
--
Салат из сказок
--
Казки навиворіт
--
Сказки навыворот
--
Перебріхування казок
--
Перевирание сказок
Анотація:
Методика розвитку зв'язного мовлення учнів за допомогою складання казок.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Родарі, Джанні (письменник ; 1920-1980) \о нем\; Граматика фантазій. Введення в мистецтво придумування історій, книга \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України).
Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. -
№ 10
. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
підручники
--
учебники
--
підручники з української мови
--
учебники украинского языка
--
8 клас
--
8 класс
--
особистісно орієнтований підхід в освіті
--
личностно ориентированный подход в образовании
--
діяльнісний підхід в освіті
--
деятельностный подход в образовании
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
викладання синтаксису
--
преподавание синтаксиса
--
комунікативна компететнтність
--
коммуникативная
компетентность
--
мовна компетентність
--
языковая
компетентность
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
соціокультурна компетентнівсть
--
социокультурная
компетентность
--
діяльнісна компетентність
--
деятельностная
компетентность
--
змістові лінії навчання
--
содержательные линии обучения
--
стратегічна компетентність
--
стратегическая
компетентность
--
текстоцентричні системи вивчення української мови
--
текстоцентрические системы изучения украинского языка
Анотація:
Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Борова, Тетяна
(завідувач кафедри педагогіки та іноземної філології; доктор педагогічних наук).
Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця [Текст] / Т. Борова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 2
. - С. 10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
іншомовна підготовка студентів
--
языковая
подготовка студентов
--
комунікативні компетенції
--
коммуникативные компетенции
--
іншомовна компетентність
--
языковая
компетентность
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
організація навчального процесу
--
организация учебного процесса
--
професійно-орієнтована іншомовна підготовка
--
профессионально-ориентированная
языковая
подготовка
--
моделі навчання
--
модели обучения
--
модель цілей навчання
--
модель целей обучения
--
модель змісту навчання
--
модель содержания обучения
--
модель процесу засвоєння
--
модель процесса усвоения
--
методи навчання
--
методы обучения
Анотація:
Висвітлено результати впровадження системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, яка підвищила якість підготовки фахівців з економічних спеціальностей та комп'ютерних наук з іноземної мови. Обгрунтовано своєчасність створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів в університеті. Проаналізовано ефективні методи, форми та засоби формування комунікативної іншомовної компетентності у студентів. Виокремлено основні шляхи організації процесу навчання іноземній мові у ХНЕУ імені С. Кузнеця.
Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Кучеренко, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 15-22 : табл. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
типи уроків
--
типы уроков
--
типы уроков украинского языка
--
типи уроків української мови
--
украинский язык
--
українська мова
--
уроки украинского языка
--
урок української мови
--
аспектні уроки
--
аспектные уроки
--
класифікація аспектних уроків
--
классификация аспектных уроков
--
мовна компетентність
--
языковая
компетентность
--
уроки опанування нових знань
--
уроки овладения новыми знаниями
--
уроки закріплення вивченого
--
уроки закрепления изученного
--
уроки аналізу учнівських робіт
--
уроки анализа ученических работ
--
уроки перевірки знань учнів
--
уроки проверки знаний учеников
--
уроки контролю
--
уроки контроля
Анотація:
Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови схарактеризовано основні види сучасних аспектни х уроків української мови, визначено структурні етапи, послідовність та варіативність етапів.
Знайти схожі
>
8.
Давтян, Анна
(MA (економікс); MTA; кафедра економіки Університету Ріккю; м.Токіо; Японія).
Економічний метод підвищення мовних можливостей [Текст] : на прикладі галузі туризму в Японії / А. Давтян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 11
. - С. 97-106 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48
ББК
65.433(5ЯПО)в6-5 + 81.33
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Прикладное языкознание
Прикладне мовознавство
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
иностранные англоязычные студенты
--
іноземні англомовні студенти
--
контент-анализ
--
контент-аналіз
--
кросс-культурные отличия
--
крос-культурні відмінності
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
--
экономическая методология
--
економічна методологія
--
языковая
компетентность
--
мовна компетентність
Анотація:
Зроблено спробу описати деякі з проблем розвитку туризму в Японії в найближчому майбутньому. У дослідженні використано як якісні, так і кількісні методи. Якісні зокрема включають контент-аналіз, а кількісні – опитування в 4 університетах Японії за участі 73 іноземних студентів, що було підкріплене додатковим опитуванням в 20 ресторанах в японському національному стилі, а також на 20 станціях метро. Головні результати та висновки дослідження такі: а) необхідно підключати іноземних англомовних студентів в роботу японського сектору послуг, що може стати дешевим рішенням мовної проблеми; б) залучення студентів замість професорів або відправки персоналу на мовні курси буде більш вигідним рішенням у багатьох аспектах одночасно.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
9.
Клочек, Григорій
(професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури ).
Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 1
. - С. 7-11. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
мовленнєва компетентність
--
языковая
компетентность
--
загальнокультурна компетентність
--
общекультурная
компетентность
--
історія викладання літератури
--
история преподавания литературы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
історико-літературний принцип викладання літератури
--
историко-литературный принцип преподавания литературы
--
криза літературної освіти
--
кризис литературного образования
--
виховний потенціал літератури
--
воспитательный потенциал литературы
--
кліпова свідомість
--
клиповое сознание
--
общеобразовательная школа
--
загальноосвітня школа
Анотація:
Розглянуто принципи викладання літератури в умовах інформаційного суспільства та породженої ним "кліпової свідомості" дітей.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)