Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=языковая компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Фрейман, Григорій (кандидат педагогічних наук).
    Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу [Текст] / Г. Фрейман // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 9 . - С. 24-27. - Библиогр.: с.27 . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- історична освіта -- гуманістичний світогляд -- структурні елементи -- предметна компетентність -- хронологічна компетентність -- просторова компетентність -- інформаційна компетентність -- мовленнєва компетентність -- логічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- школьнное образование -- историческое образование -- гуманистические мировоззрение -- структурные элементы -- предметная компетентность -- хронологическая компетентность -- пространственная компетентность -- информационная компетентность -- языковая компетентность -- логическая коипетентность -- аксиологическая компетентность
Анотація: Запропонований підхід навчання вчить учнів усвідомлювати особистісний та суспільний сенс навчальних дій,самостійно обирати та використовувати відповідні способи пізнавальної діяльності та нести відповідальність за результати навчальної діяльності.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб // Дивослово. - 2012. - № 6. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетенція -- комунікативна компетеність -- мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- соціокультурна компетентність -- діяльнісна компетентність -- предметна компетентність -- прагматичная компетентность -- прагматична компетентність -- критерії оцінювання -- компетентное обучения -- компетенция -- языковая компетентность -- речева компетентность -- социокультурна компетентность -- деятельная компетентность -- предметная компетентность -- критерии оценивания
Анотація: Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гнаткович, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць / Т. Гнаткович // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 14-18. - Література : С.18 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентносный подход к обучению -- компетентностный подход в образовании -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна компетенція -- навчальні завдання -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- синтаксические упражнения -- синтаксичні вправи -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания -- языковая компетентность
Анотація: Висвітлюється розвиток синтаксичних умінь і навичок учнів 5-х класів.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Знайти схожі

4.


    Ляшенко, І. М. (вчитель світової літератури; Черкаська область).
    Розвиток здібностей учнів до словесної творчості [Текст] / І. М. Ляшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукрахнський науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 23-25 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- словесна творчість -- словесное творчество -- мовленнєва компетентність -- языковая компетентность -- розвиток в учнів мовленнвої компетенції -- развитие у учеников языковой компетентности -- розвиток зв'язного мовлення -- развитие связной речи -- прийоми складання казок -- приемы составления сказок -- кола на воді -- круги на воде -- Фантастичне продовження -- Фантастическое продолжение -- Кит і кіт -- Кит и кот -- Біном фантазії -- Бином фантазии -- Що потім? -- Что потом? -- Фантастичні гіпотези -- Фантастические гипотезы -- Салат із казок -- Салат из сказок -- Казки навиворіт -- Сказки навыворот -- Перебріхування казок -- Перевирание сказок
Анотація: Методика розвитку зв'язного мовлення учнів за допомогою складання казок.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Родарі, Джанні (письменник ; 1920-1980) \о нем\; Граматика фантазій. Введення в мистецтво придумування історій, книга \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України).
    Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 10. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- підручники з української мови -- учебники украинского языка -- 8 клас -- 8 класс -- особистісно орієнтований підхід в освіті -- личностно ориентированный подход в образовании -- діяльнісний підхід в освіті -- деятельностный подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- викладання синтаксису -- преподавание синтаксиса -- комунікативна компететнтність -- коммуникативная компетентность -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- соціокультурна компетентнівсть -- социокультурная компетентность -- діяльнісна компетентність -- деятельностная компетентность -- змістові лінії навчання -- содержательные линии обучения -- стратегічна компетентність -- стратегическая компетентность -- текстоцентричні системи вивчення української мови -- текстоцентрические системы изучения украинского языка
Анотація: Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Борова, Тетяна (завідувач кафедри педагогіки та іноземної філології; доктор педагогічних наук).
    Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця [Текст] / Т. Борова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- іншомовна підготовка студентів -- языковая подготовка студентов -- комунікативні компетенції -- коммуникативные компетенции -- іншомовна компетентність -- языковая компетентность -- іноземні мови -- иностранные языки -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- професійно-орієнтована іншомовна підготовка -- профессионально-ориентированная языковая подготовка -- моделі навчання -- модели обучения -- модель цілей навчання -- модель целей обучения -- модель змісту навчання -- модель содержания обучения -- модель процесу засвоєння -- модель процесса усвоения -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Висвітлено результати впровадження системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, яка підвищила якість підготовки фахівців з економічних спеціальностей та комп'ютерних наук з іноземної мови. Обгрунтовано своєчасність створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів в університеті. Проаналізовано ефективні методи, форми та засоби формування комунікативної іншомовної компетентності у студентів. Виокремлено основні шляхи організації процесу навчання іноземній мові у ХНЕУ імені С. Кузнеця.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
    Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 15-22 : табл. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- типи уроків -- типы уроков -- типы уроков украинского языка -- типи уроків української мови -- украинский язык -- українська мова -- уроки украинского языка -- урок української мови -- аспектні уроки -- аспектные уроки -- класифікація аспектних уроків -- классификация аспектных уроков -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- уроки опанування нових знань -- уроки овладения новыми знаниями -- уроки закріплення вивченого -- уроки закрепления изученного -- уроки аналізу учнівських робіт -- уроки анализа ученических работ -- уроки перевірки знань учнів -- уроки проверки знаний учеников -- уроки контролю -- уроки контроля
Анотація: Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови схарактеризовано основні види сучасних аспектни х уроків української мови, визначено структурні етапи, послідовність та варіативність етапів.


Знайти схожі

8.


    Давтян, Анна (MA (економікс); MTA; кафедра економіки Університету Ріккю; м.Токіо; Японія).
    Економічний метод підвищення мовних можливостей [Текст] : на прикладі галузі туризму в Японії / А. Давтян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 97-106 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5ЯПО)в6-5 + 81.33
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Прикладное языкознание

   Прикладне мовознавство

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
иностранные англоязычные студенты -- іноземні англомовні студенти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- кросс-культурные отличия -- крос-культурні відмінності -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- туристические услуги -- туристичні послуги -- экономическая методология -- економічна методологія -- языковая компетентность -- мовна компетентність
Анотація: Зроблено спробу описати деякі з проблем розвитку туризму в Японії в найближчому майбутньому. У дослідженні використано як якісні, так і кількісні методи. Якісні зокрема включають контент-аналіз, а кількісні – опитування в 4 університетах Японії за участі 73 іноземних студентів, що було підкріплене додатковим опитуванням в 20 ресторанах в японському національному стилі, а також на 20 станціях метро. Головні результати та висновки дослідження такі: а) необхідно підключати іноземних англомовних студентів в роботу японського сектору послуг, що може стати дешевим рішенням мовної проблеми; б) залучення студентів замість професорів або відправки персоналу на мовні курси буде більш вигідним рішенням у багатьох аспектах одночасно.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури ).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 7-11. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- языковая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- криза літературної освіти -- кризис литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- общеобразовательная школа -- загальноосвітня школа
Анотація: Розглянуто принципи викладання літератури в умовах інформаційного суспільства та породженої ним "кліпової свідомості" дітей.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)