Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=японська система виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)