Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальні траєкторії навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Жултек, С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету).
    Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету / С. Жултек, К. -Ю. Ковальска // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 108-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ПОЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.

   Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.

   Польша
    Польща

    Варшава

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индивидуальные траектории обучения -- індивідуальні траєкторії навчання -- итоговые аттестации -- підсумкові атестації -- образовательная реформа -- освітня реформа -- обучающие модули -- навчальні модулі -- правовое образование -- правнича освіта -- практическая подготовка юристов -- практична підготовка юристів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- учебные программы -- учбові програми -- юридическое образование -- юридична освіта -- реформи навчальних програм -- реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ковальска, К.-Ю. (доктор права; адвокат; куратор юридичної клініки Варшавського університету); Варшавский университет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)