Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні модулі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Семенець, В. (перший проректор Харківського національного університету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор).
    Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 40-57 : рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- навчальний процес -- інформаційно-освітні ресурси -- навчальні об'єкти -- навчальні модулі -- моделі навчального модуля -- лабораторні роботи -- віртуальні лабораторні роботи -- дистанційні технології навчання -- дистанционное обучение -- учебный процесс -- информационно-образовательные ресурсы -- учебные объекты -- учебные модули -- модели учебного модуля -- лабораторные работы -- виртуальные лабораторные работы -- дистанционные технологии обучения
Анотація: Висвітлюються сучасні технології дистанційного навчання та їх переваги при впровадженні у навчальний процес. Розглядається практичний досвід, здобутий у процесі навчання студентів заочної форми та отримання другої вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Каук, В. (директор Центру технологій дистанційного навчання Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Аврунін, О. (доцент Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П 78


    Стратегова, О. А.
    Модуль и его характеристики / О. А. Стратегова // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 96-97
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- высшее образование -- учебные модули -- ПРАЦІ ДІІТУ -- ВИЩА ОСВІТА -- навчальні модулі -- КІМ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Волковська, О. В. (вчитель історії першої категорії Одеської спеціалізованої школи-інтернату №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови).
    Використання елементів модульного навчання на уроках історії стародавнього світу [Текст] / О. В. Волковська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 1-2. - С. 50-52. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- модульне навчання -- модульное обучение -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- навчальні модулі -- учебные модули -- чуттєво-естетичний модуль -- чувственно-эстетический модуль -- установчо-мотиваційний модуль -- установочно-мотивационный модуль -- змістовно-пошуковий модуль -- содержательно-поисковый модуль -- контрольно-змістовий модуль -- контрольно-содержательный модуль -- адаптивно-перетворювальний модуль -- адаптивно-преобразовательный модуль -- контрольно-рефлексивний модуль -- контрольно-рефлексивный модуль -- духовно-естетичний модуль -- духовно-эстетический модуль -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс -- міфологія Давнього Єгипту -- мифология Древнего Египта
Анотація: Опис технології модульного навчання на прикладі розробки уроку з теми: "Міфологія Давнього Єгипту" для 6 класу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (18.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    "Зростай серед кращих" // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2016. - № 11. - С. 18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Право
   Адвокатура

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное развитие адвокатов -- професійний розвиток адвокатів -- специализированные программы -- спеціалізовані програми -- учебные модули -- навчальні модулі
Анотація: Інформація про програму професійного розвитку для адвокатів «Адвокат майбутнього».

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2016_11\5.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Адвокат будущего, программа п \о произв.\; Адвокат майбутнього, програма \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Жултек, С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету).
    Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету / С. Жултек, К. -Ю. Ковальска // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 108-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ПОЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.

   Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.

   Польша
    Польща

    Варшава

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индивидуальные траектории обучения -- індивідуальні траєкторії навчання -- итоговые аттестации -- підсумкові атестації -- образовательная реформа -- освітня реформа -- обучающие модули -- навчальні модулі -- правовое образование -- правнича освіта -- практическая подготовка юристов -- практична підготовка юристів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- учебные программы -- учбові програми -- юридическое образование -- юридична освіта -- реформи навчальних програм -- реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ковальска, К.-Ю. (доктор права; адвокат; куратор юридичної клініки Варшавського університету); Варшавский университет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)