Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегровані уроки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.


    Рощенко, Т. (учитель початкових класів; гімназія № 154; м. Київ).
    Весело місто Алфавіт / Т. Рощенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- изучение алфавита -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Розробка інтегрованого уроку навчання грамоти (вивчення алфавіту, читання, комп'ютерної азбуки).


Знайти схожі

2.


    Пруднікова, Лариса (вчитель історії; методист).
    Урок-подорож "Від минулого - до сучасності. У гості до пана Савки" : інтегрований урок з історії і географії / Л. Пруднікова, В. Середнікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 60-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- шкільне краєзнавство -- урок-подорож -- інтегровані уроки -- українська культура -- маршрут екскурсії -- учбові предмети -- історія -- географія -- учебный процесс -- школьное краеведение -- урок-путешествие -- интегрированные уроки -- украинская культура -- маршрут экскурсии -- учебные предметы -- история -- география
Анотація: Про методику проведення інтегрованого уроку по історії і географії.


Дод.точки доступу:
Середнікова, Вера (вчитель географії; заступник директора з навчально-виховної роботи )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Максимов, Юрій (учитель математики і природознавства ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський вчитель).
    Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 37-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- ліцеїсти-гуманітарії -- міжпредметна інтеграція -- предметна система навчання -- методика викладання -- учбові предмети -- проектна діяльність -- ліцейська освіта -- творческая личность -- лицеисты-гуманитарии -- межпредметная интеграция -- предметная система обучения -- методика преподавания -- учебные предметы -- проектная деятельность -- лицейское образование -- интегрованные уроки -- інтегровані уроки
Анотація: Викладено основи методики розвитку творчої особистості методом інтеграції і наведено приклади використання цієї методики на інтегрованих уроках математики і природознавства.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного пед. університету ім. Павла Тичини).
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- нетрадиционные уроки -- нетрадиционные формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиційні форми навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як вид нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків.


Знайти схожі

5.


    Осницька, Тетяна (учитель української мови і літератури; Березнівський лісовий коледж; Рівненська область).
    Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі / Т. Осницька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-43. - Бібліографія : С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- интегрированное обучение -- интегрированные уроки -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- музичний фольклор -- музыкальный фольклор -- украинский фольклор -- український фольклор
Анотація: Розглянуто питання інтегрованого вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури. Подано літературний матераіл із тем фольклору, що вивчаються у 5 - 9 класах на уроках української літератури.


Знайти схожі

6.


    Соснова, Валентина (вчитель української мови та літератури).
    Імпресіонізм у літературі та художній культурі [Текст] / В. Соснова // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 6-11 : ил. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
плани уроків -- художня культура -- мистецтвознавство -- особистісно зорієнтоване виховання -- українська література -- українські письменники -- художники -- напрями в мистецтві -- імпресіонізм -- інтегровані уроки -- планы уроков -- художественная культура -- искусствоведение -- личностно ориентированое воспитание -- украинская литература -- украинские писатели -- художники -- направления в искусстве -- импрессионизм -- интегрированые уроки
Анотація: План особистісно зоррієнтованого інтегрованого уроку худложньої культури і української літератури з теми імпресіонізм в літературі та живописі", під час якого імпресіонізм як художній напрямок вивчається на прикладі творів М.Коцюбинського К.Моне та А.Сіслея.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Самохвалова, Яна (вчитель художньої культури СЗШ №44 м.Дніпродзержинська); Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Моне, Клод (художник ; 1840-1926) \о нем\; Сіслей, Альфред (художник) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Дрик, Олена (учитель української мови та літератури; спеціалізована школа № 260; Київ).
    "Ти знаєш, шо ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики (спарений урок української мови в 10 класі) / О. Дрик // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 39-42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовностилістичні засоби -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- старшие классы -- старші класи -- стилистические средства -- стилистические средства морфологии -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- стилістичні засоби морфології -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Представлено інтегрований урок з практичної стилістики і культури мовлення, який презентує ефективні методи, форми і засоби формування умінь учнів 10 класу. Автор акцентує увагу на організації проектної діяльності, на стилістичному аналізові тексту, використанні інтерактивних методів і форм.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \про нього\

Знайти схожі

8.


    Остаф, Ярослав (учитель-методист української мови і літератури).
    Козацькі літописи в контексті європейського бароко (інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі) / Я. Остаф // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 39-46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
барокко -- бароко -- интегрированные уроки -- история музыки -- інтегровані уроки -- історія музики -- казацкие летописи -- козацькі літописи -- литература и искусство -- литература и музыка -- література і мистецтво -- література і музика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- эстетика барокко
Анотація: Представлено інтегрований урок української мови й музичного мистецтва. Запропоновано систему методів і прийомів, засобів навчання, видів робіт, які забезпечують реалізацію мети уроку.


Дод.точки доступу:
Тхай, Наталія

Знайти схожі

9.


    Барзиловська, Ніна (вчитель трудового навчання; старший учитель).
    Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 79-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- трудове навчання -- трудовое обучение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 9 клас -- 9 класс
Анотація: Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики для учнів 9 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання політичних карикатур на інтегрованому уроці всесвітньої історії й англійської мови [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - №11-12. - С. 45-47. - Бібліогр.: с. 47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання історії -- політичні карикатури -- карикатури-ілюстрації -- карикатури-характеристики -- карикатура-портрет -- карикатура-символ -- інтегровані уроки -- англійська мова -- всесвітня історія -- методика преподавания истории -- политические карикатуры -- карикатуры-иллюстрации -- карикатуры-характеристики -- карикатура-портрет -- карикатура-символ -- интегрированные уроки -- английский язык -- всемирная история
Анотація: Про використання політичних карикатур на інтегрованих уроках всесвітньої історії та англійської мови.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)