Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Андреєв, Д. В. (доктор юридичних наук; доцент; директор).
    Особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади механізмами інтернет-ресурсів / Д. В. Андреєв // Митна справа. - 2015. - № 5. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.3
Рубрики: Інформаційне право
   Информационное право

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- інтернет-ресурси -- комунікації -- інформаційно-комунікаційні технології -- легітимізація влади -- державна інформаційна політика -- государственная информационная политика -- информационное общество -- средства массовой информации -- интернет-ресурсы -- коммуникации -- информационно-коммуникационные технологии -- легитимизация власти -- інформаційні агентства -- информационные агентства
Анотація: Розглядаються особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади шляхом залучення до цього комунікаційного процесу новітніх засобів масової інформації. Зокрема досліджуються питання вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері регулювання інформаційно-комунікаційних відносин. Особлива увага приділяється проблемам правового забезпечення діяльності інформаційних агенств та інших інтернет-ресурсів.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

2.


    Андрощук, Г. (кандидат економічних наук; судовий експерт; завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; м. Київ).
    Захист фотографій, розміщених у соціальних мережах, на прикладі справи фотографа Морела [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 8. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- соціальні мережі -- социальные сети -- фотографії -- фотографии -- права користувачів -- права пользователей -- контент -- інтернет -- интернет -- обмін даними -- обмен данными -- професійні фотографи -- профессиональные фотографы -- інформаційні агентства -- информационные агентства -- авторські права -- авторские права -- судові спори -- судебные споры
Анотація: В статті розглядається справа фотографа Морела, що стосується використання фотографій, розміщених у соціальних мережах.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Морел, Д. (фотограф) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Особливості формування дизайну інтер'єру сучасних інформаційних агентств / О. О. Сафронова [и др.] // Технології та дизайн. - 2017. - № 4 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Интерьер
   Інтер'єр

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні агентства -- дизайн інтер’єрів -- приміщення офісів -- корпоративний стиль -- информационные агентства -- дизайн интерьеров -- помещения офисов -- корпоративный стиль -- концептуальні моделі -- концептуальные модели -- функціональна модель -- функциональная модель -- організаційна модель -- организационная модель -- модель соціального офісу -- модель социального офиса
Анотація: Визначено принципи формування дизайну приміщень інформаційних агентств, що відповідають сучасним вимогам. Використано методи: літературно-системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження; натурного обстеження, фотофіксації стану дизайну вітчизняних інформаційних агентств національного рівня; функціонального, морфологічного та структурного аналізів інтер’єрів офісів ряду відомих інформаційних агентств України і світу; узагальнення отриманих результатів дослідження, синтезу висновків і пропозицій. Узагальнені основні фактори впливу на формування дизайну офісного простору інформаційних агентств і визначені підходи до їх дизайну в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Наукова новизна. Визначені основні принципи дизайну інтер’єру інформаційних агентств в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Окреслено проблеми, що є типовими в концепції оформлення простору інформаційних агентств України, визначені підходи до їх дизайну.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\2.pdf

Дод.точки доступу:
Сафронова, О. О.; Стрільчук, М. О.; Агліуллін, Р. М.; Донець, К. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)