Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інформаційні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Андреєв, Д. В.
(доктор юридичних наук; доцент; директор).
Особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади механізмами інтернет-ресурсів / Д. В. Андреєв> // Митна справа. - 2015. -
№ 5
. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.404.3
Рубрики:
Інформаційне право
Информационное право
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство
--
засоби масової інформації
--
інтернет-ресурси
--
комунікації
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
легітимізація влади
--
державна інформаційна політика
--
государственная информационная политика
--
информационное общество
--
средства массовой информации
--
интернет-ресурсы
--
коммуникации
--
информационно-коммуникационные технологии
--
легитимизация власти
--
інформаційні
агентства
--
информационные
агентства
Анотація:
Розглядаються особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади шляхом залучення до цього комунікаційного процесу новітніх засобів масової інформації. Зокрема досліджуються питання вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері регулювання інформаційно-комунікаційних відносин. Особлива увага приділяється проблемам правового забезпечення діяльності інформаційних агенств та інших інтернет-ресурсів.
Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000
Знайти схожі
>
2.
Андрощук, Г.
(кандидат економічних наук; судовий експерт; завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; м. Київ).
Захист фотографій, розміщених у соціальних мережах, на прикладі справи фотографа Морела [Текст] / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. -
№ 8
. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
347.77
Рубрики:
Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность
--
інтелектуальна власність
--
соціальні мережі
--
социальные сети
--
фотографії
--
фотографии
--
права користувачів
--
права пользователей
--
контент
--
інтернет
--
интернет
--
обмін даними
--
обмен данными
--
професійні фотографи
--
профессиональные фотографы
--
інформаційні
агентства
--
информационные
агентства
--
авторські права
--
авторские права
--
судові спори
--
судебные споры
Анотація:
В статті розглядається справа фотографа Морела, що стосується використання фотографій, розміщених у соціальних мережах.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Морел, Д. (фотограф) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
3.
Особливості формування дизайну
інтер'єру сучасних інформаційних агентств / О. О. Сафронова [и др.]> // Технології та дизайн. - 2017. -
№ 4
: рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
747
Рубрики:
Интерьер
Інтер'єр
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні
агентства
--
дизайн інтер’єрів
--
приміщення офісів
--
корпоративний стиль
--
информационные
агентства
--
дизайн интерьеров
--
помещения офисов
--
корпоративный стиль
--
концептуальні моделі
--
концептуальные модели
--
функціональна модель
--
функциональная модель
--
організаційна модель
--
организационная модель
--
модель соціального офісу
--
модель социального офиса
Анотація:
Визначено принципи формування дизайну приміщень інформаційних агентств, що відповідають сучасним вимогам. Використано методи: літературно-системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження; натурного обстеження, фотофіксації стану дизайну вітчизняних інформаційних агентств національного рівня; функціонального, морфологічного та структурного аналізів інтер’єрів офісів ряду відомих інформаційних агентств України і світу; узагальнення отриманих результатів дослідження, синтезу висновків і пропозицій. Узагальнені основні фактори впливу на формування дизайну офісного простору інформаційних агентств і визначені підходи до їх дизайну в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Наукова новизна. Визначені основні принципи дизайну інтер’єру інформаційних агентств в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Окреслено проблеми, що є типовими в концепції оформлення простору інформаційних агентств України, визначені підходи до їх дизайну.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\2.pdf
Дод.точки доступу:
Сафронова, О. О.; Стрільчук, М. О.; Агліуллін, Р. М.; Донець, К. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)