Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (8)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: С2/2006/1
   Журнал

Социология: теория, методы, маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Бурлачук, В. Еще раз к вопросу: " Что такое общество?" / В. Бурлачук. - С.5-19
Суименко, Е. Социальный и индивидуальный способы материально-производственной жизнедеятельности людей / Е. Суименко. - С.20-36
Черныш, Н. Основные понятия и положения социокультурного подхода и специфика их применения в социологии / Н. Черныш, О. Ровенчак. - С.37-53
Рязанова, Л. Феномен " звезды " в современной массовой культуре (функциональный анализ) / Л. Рязанова. - С.54-70
Хмелько, В. Отношение граждан Украины к ее вступлению в Евросоюз и НАТО и их оценки своей осведомленности об этих организациях / В. Хмелько. - С.71-87
Мищенко, М. Применение уличных опросов в исследованиях электоральных ориентаций / М. Мищенко. - С.88-109
Даниленко, О. Роль качественных методов в исследовании социальных конфликтов / О. Даниленко. - С.110-123
Горбачик, А. Компьютерная обработка текстов в качественных и количественных социологических исследованиях / А. Горбачик. - С.124-133
Мартынюк, И. Академическая наука в общественном мнении и в оценках экспертов / И. Мартынюк, Н. Соболева. - С.134-152
Пилипенко, В. Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ / В. Пилипенко. - С.153-165
Арбенина, В. Над чем работают социологи Украины (по результатам контент-анализа материалов " Харьковских социологических чтений ") / В. Арбенина. - С.166-176
Обсуждение категории "стиль жизни" на заседании Социологического клуба. - С.177-203
Тарапатова, Н. О европейском векторе развития университетских ооганизаций: на пути к внедрению "европейской" модели? / Н. Тарапатова. - С.203-208
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Арбенина, В.
    Над чем работают социологи Украины (по результатам контент-анализа материалов " Харьковских социологических чтений ") / В. Арбенина // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2006. - №1. - С. 166-176 . - ISSN 1563-4426
ББК С5в4

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Осин, В. В. (доцент кафедры философии и социально-политических дисциплин Академии таможенной службы Украины).
    Генетическая эпистемология политической науки: эгоцентризм и его кросс-культурная корроборация / В. В. Осин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 127-131. - Бібліографія : С.130-131 : 21 назва
УДК
ББК 66

Кл.слова (ненормовані):
генетическая эпистемология -- генетична епістемологія -- егоцентрізм -- интерпретативный подход в политологии -- інтерпретативний підхід в політології -- контент-анализ -- контент-аналіз -- крос-культурні дослідження -- кросс-культурные исследования -- методология политологических исследований -- методологія політологічних досліджень -- Пиаже Жан -- позитивизм -- позитивізм -- Политика. Политология -- политическая наука -- политический реализм -- Політика. Політологія -- політична наука -- політичний реалізм -- эгоцентризм
Анотація: Целюь данной статьи является нахождение - при помощи генетической эпистемологии Ж. Пиаже (в частности теории эгоцентрического поведения) - точек соприкосновения различных взглядов на сущность взаимосвязи между политологом, политикой и политологическим знанием. Дается обзор методологических подходов в политологии: позитивизм, интерпретативный подход, реализм.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Берко, А.
    Проектування навігаційого графу web-сторінок бази данх системи електронної контент-комерції / А. Берко, В. Висоцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 638 : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. - С. 3-14
УДК
Рубрики: Электронная коммерция
   Електронна комерція

Кл.слова (ненормовані):
электронная коммерция -- web-страницы -- информационные услуги -- електронна комерція -- web-сторінки -- інформаційні послуги


Дод.точки доступу:
Висоцька, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Никифоренко, Н. О. (доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
    Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009 -- выборы-2010 -- анализ СМИ -- аналіз ЗМІ -- виборча кампанія -- електоральна соціологія -- ЗМІ і вибори -- избирательная кампания -- контент-анализ -- контент-аналіз -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- политическая социология -- політична комунікація -- політична реклама -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- прихована політична реклама -- региональные СМИ -- регіональні ЗМІ -- скрытая политическая реклама -- СМИ и выборы -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- электоральная социология
Анотація: На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.


Знайти схожі

6.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
моніторинги -- метод моніторингу -- метод мониторинга -- контент-аналіз -- рекламні зверненя -- рекламоносії -- споживачі товарів -- соціально-комунікативні технології -- мониторинг -- контент-анализ -- рекламные обращения -- рекламоносители -- потребители товаров -- социально-коммуникативные технологии -- товарные категории -- товарні категорії -- технологія міфологізації -- технология мифологизации -- міфологеми -- мифологомемы -- контрреклама
Анотація: Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   656.2
   С 56


    Агієнко, І. В.
    Проблеми балансу правових принципів охорони інтелектуальної власності та можливостей сучасного інформаційного простору / І . В. Агієнко // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 91-92
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   Інтелектуальна власність

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КОА -- интеллектуальная собственность -- правовые принципы -- авторское право -- пиратский контент -- інтелектуальна власність -- правові принципи -- авторське право -- піратський контент


Дод.точки доступу:
Агиенко, И. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Вітенко, Ю. В. (аспірантка кафедри соціології та соціальних технологій Національного авіаційного університету).
    Сімейно-шлюбні відносини, пропаговані у художніх фільмах / Ю. В. Вітенко // Грані. - 2011. - № 5. - С. 114-118. - Література : С.118 : 3 назви
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ -- контент-аналіз -- модели семьи и брака -- моделі сім'ї та шлюбу -- семейные ценности -- сімейно-шлюбна поведінка -- семейно-брачное поведение -- социология кино и театра -- социология семьи и брака -- соціологія сім'ї та шлюбу -- художественные фильмы -- художні фільми -- ценности брака -- цінності -- цінності шлюбу
Анотація: досліджуються основні моделі сімейно-шлюбної поведінки, сімейні цінності, популяризовані у кінострічках. За допомогою контент-аналізу художніх фільмів виявлено невтішні тенденції популяризації у фільмах бездітності, однодітності, холостяцьког о способу життя серед чоловіків, тютюнопаління, вживання алкоголю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Тибайкина, Т. Л.
    Философия постмодернизма и поэтика постмодерного кинематографа [Электронный ресурс] / Т. Л. Тибайкина // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 44-47. - Библиография : С. 47 : 7 названий. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1189/1/Tibakina_filos_postmodern.pdf. - Полный текст (105,48 kB)
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- идентичность -- имитация -- ідентичність -- імітація -- кинематограф -- киноэстетика -- кінематограф -- консьюмеризм -- контент -- концепции -- концепції -- наратив -- нарратив -- патерни -- паттерны -- поетика кіномистецтва -- постмодернизм -- постмодернізм -- поэтика кино -- репродукция -- репродукція -- симулякр -- теория кино -- феномен -- философская аллюзия -- філософія культури -- філософська алюзія
Анотація: Рассматривается рефлексия основных тенденций и культуры постмодерна в поэтике современного кинематографа.

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (105,48 kB)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ).
    Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- антропоморфізм -- бренди -- контент-маркетинг -- медіабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компанія -- клієнтський сервіс -- соціальні комунікації -- брендінг -- социальные сети -- антропоморфизм -- бренды -- контент-маркетинг -- медиабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компания -- клиентский сервис -- социальные коммуникации -- брендинг
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)