Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка внутрішньої торгівлі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дубовик, Т. В. (Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- ИНТЕРНЕТ -- ІРТЕРНЕТ -- INTERNET -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- управление потенциалом -- управління потенціалом -- электронная информация -- електронна інформація -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шендерівська, Л. П. (Видавничо-поліграфічний інститут Національного технічного університету України "Київський політехнічний інситут"; м.Київ; Україна).
    Макрорівневі чинники, які впливають на державні закупівлі у видавничо-поліграфічні галузі / Л. П. Шендерівська // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 139-143 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственные закупки -- державні закупівлі -- договорная система -- договірна система -- информационные рынки -- інформаційні ринки -- макроуровневые факторы -- макрорівневі фактори -- тендеры -- тендери -- отрасли промышленности -- галузі промисловості -- видавничо-поліграфічна галузь -- издетельско-полиграфическая отрасль
Анотація: На основі вивчення досвіду участі в конкурсах на державні закупівлі у видавничо-поліграфічній галузі виявлено основні проблеми, що виникають на макрорівні, розроблено програму заходів для мінімізації їх впливу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кондратюк, О. І. (Київський кооперативний університет бізнесу і права; Україна).
    Кон'юнктура ринку зерна України / О. І. Кондратюк // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 95- : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- АПК -- зерновой подкомплекс -- зерновий підкомплекс -- конъюнктура рынков -- кон'юнктура ринків -- предложение -- пропозиція -- рынок зерна -- ринок зерна -- зерновий ринок -- зерновой рынок -- спрос -- попит -- урожайность зерна -- рожайність зерна
Анотація: Визначено сучасні тенденції кон'юнктури ринку зерновиях як у світі, так і в Україні, простежено динаміку виробництва, споживання та цін на зерно, визначено напрямки розвитку ринку зерна.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Чорна, М. В. (доктор економічних наук; професор; Харківський університет харчування та торгівлі).
    П'ять сил конкуренції : особливості прояву в сучасній роздрібній торгівлі / М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 83-87 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
розничная торговля -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- предприятия торговли -- динаміка попиту -- динамика спроса -- конкуренция -- конкуренція -- силы конкуренции -- сили конкуренції -- способность торговаться -- здатність торгуватися -- угроза появления конкурентов -- загроза появи конкурентів -- уровень соперничества -- рівень суперництва -- гибкая система ценообразования -- гнучка система ціноутворення -- ценообразование -- ціноутворення -- цінова політика
Анотація: У статті визначено особливості прояву п'яти сил конкуренції в сучасні й роздрібній торгівлі з урахуванням галузевої специфіки та виокремлення різних стратегічних груп підприємств.


Знайти схожі

6.


    Тітенко, Л. В. (аспірант; Полтавський університет економіки і торгівлі).
    Актуальні аспекти управління оборотним капіталом організацій споживчої кооперації : (на прикладі Кіровоградського регіону) / Л. В. Тітенко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 193-198 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР-4КІР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Потребительская кооперация

   Споживча кооперація

   Украина
    Україна

    Кировоградская область

    Кіровоградська область

Кл.слова (ненормовані):
споживча кооперація -- потребительская кооперация -- споживчі товариства -- потребительские общества -- потребительские союзы -- споживчі спілки -- споживчі товариства -- споживчі спілки -- оборотний капітал споживчих спілок -- оборотный капитал потребительских союзов -- совокупные ресурсы -- сукупні ресурси -- управление ресурсами потребительских союзов -- управління ресурсами споживчих товариств -- рентабельність обороного капіталу -- рентабельность оборотного капитала -- фінанси споживчих товариств -- финансы потребительских союзов
Анотація: Розглядаються актуальні аспекти управління оборотним капіталом у системі споживчої кооперації України. Атор проводить аналіз на прикладі районних кооперативних організацій Кіровоградської області. Виявлено основні тенденції в розвитку ресурсу, наведено оціночні судження щодо ефективності управління ним.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.
   65.422(4УКР)-5
   В 53


    Височин, І. В. (доктор економічних наук; доцент; Київський національний торговельно-економічний університет).
    Оцінка ресурсного забезпечення товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України / І. В. Височин // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 132-137 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
основные средства -- основні засоби -- предприятия розничной торговли -- підприємства роздрібдної торгівлі -- товарные запасы -- товарні запаси -- торговые площади -- торгові площі -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- товарооборот підприємств -- товарооборот предприятий
Анотація: Виявлено ступень залежності товарообороту підприємств роздрібної торговлі України від забезпеченості товарними запасами та трудовими ресурсами. Проаналізовано сучасний стан ресурсного забезпечення товарообороту підприємств роздрібної торговлі України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.
   65.422(4ПОР)в7-2
   Ф 28


    Фаустіно, Гораціо С. (професор Вищої школи економіки та управління Лісабонського університету; науковий співробітник SOCIUS, Науково-дослідного центру економічної соціології та соціології організацій; м.Лісабон; Португалія).
    Португальська внутрішньогалузева торгівля та витрати на регулювання ринку праці : ще раз про гіпотезу плавного регулювання / Г. С. Фаустіно, Н. К. Леітан // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 494-503 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4ПОР)в7-2 + 65.240(4ПОР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Португалия
    Португалія

Кл.слова (ненормовані):
внтуриотраслевая торговля -- внутрішньогалузева торгівля -- гипотеза плавного регулирования -- плавне регулювання -- плавное регулирование -- гіпотеза плавного регулювання -- динамические панельные данные -- динамічні панельні дані -- индекс МПТ -- індекс МПТ -- отраслевая занятость -- галузева зайнятість -- расходы на регуляцию -- витрати на регулювання -- рынок труда -- ринок праці -- предельные индексы -- граничні індекси -- эмпирическое тестирование -- емпіричне тустування
Анотація: Пропонується емпіричний тест гіпотези плавного регулювання з використанням даних щодо Португалії. Відповідно до гіпотези внутрішньогалузева торгівля призводить до відносно нижчих витрат на регулювання у порівнянні з міжгалузевою торгівлею. Перевірено гипотезу з використанням аналізу динамічних панельних даних з урахуванням ефекту відставання змін в індексі МІІТ (гранічний індекс внутрішньогалузевої торгівлі). У регресіях використано абсолютну зміну загальної зайнятості у даній галузі як посередника (замінника) для витрат на регулювання торгівлі. Основні результати свідчать, що вищий МІІТ зумовлює нижчі витрати на регулювання у поточному році. Точніше, коефіцієнти граничного індекса внутрішньогалузевої торгівлі негативні та статистично значущі в усіх регресіях. Ці результати підтверджують гіпотезу плавного регулювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Леітан, Нуно Карлуш (ад'юкт-професор Політехнічного інституту м.Сантарен; Португалія)

Знайти схожі

9.
   65.422-5
   В 58


    Власова, Наталія Олексіївна (завідувач кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; кандидат економічних наук; професор).
    Чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі / Н. О. Власова, М. В. Чорна, О. В. Михайлова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 156-163 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда -- зовнішнє середовище -- внутренняя среда -- внутрішнє середовище -- оборотные активы -- оборотні активи -- предприятия розничной торговли -- підприємства роздрібної торгівлі -- факторы формирования -- чинники формування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля
Анотація: Досліджено зовнішні та внутрішні чинники формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. Представлено авторське бачення концептуальної схеми впливу чинників на формування оборотних активів таких підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чорна, Наталія Олексіївна (профеор кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна; доктор економічних наук; доцент); Михайлова, Олена Валентинівна (старший викладач кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; м.Харків; Україна)

Знайти схожі

10.
   65.422в7-2
   К 78


    Краснокутська, Наталія Станіславівна (професор кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; доктор економічних наук; Україна).
    Теоретико-методичні засади комплексної оцінки розвитку торговельного підприємства / Н. С. Краснокутська, Т. В. Ков'ях // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 93-96 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
жизненные циклы предприятий -- життеві цикли підприємств -- економіка підприємств -- экономика предприятий -- индексные методы -- індексні методи -- комплексные оценки -- комплексні оцінки -- развитие предприятий -- розвиток підприємств -- уровни развития -- рівні розвитку -- экономический анализ -- економічний аналіз -- экспертные оценки -- експертні оцінки
Анотація: Пропонується авторський підхід до побудови аналітичної системи оцінки розвитку торговельних підприємств. Розроблена система складається з трьох блоків: оцінювання рівня розвитку на основі концепції життєвого циклу підприємства, характеру розвитку за допомогою індексного методу та схильності підприємства до розвитку на основі експертних оцінок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ков'ях, Т.В. (аспірант кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі Харківського державного університету харчування та торгівлі; Україна)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)