Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля окремими видами товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.422.5(5ПАК)в7-5
   А 92


    Аттік, Саман (аспірант Університету ім. Мухаммада Алі Джину; м.Ісламабад; Пакистан).
    Стимулювання задіяності у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивної купівельної поведінки через соціальні цінності особистості / С. Аттік, Рауф-і-Азам // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 300-306 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
вовлеченность в принятие решений -- задіяність у прийняття рішень -- компульсивное покупательское поведение -- компульсивна купівельнв поведінка -- личностные ценности -- особистісні цінності -- многогрупповой анализ -- багатогруповий аналіз -- потребители -- споживачі -- покупки -- купівлі -- персональное восприятие -- персональне сприйняття -- приобретение товаров -- придбання товарів -- сдерживающие факторы -- стримуючі фактори -- социальные ценности -- соціальні цінності
Анотація: Показується, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рауф-і-Азам (професор Інституту управлінських наук Сільськогосподарського університету Арід; м.Равалпінді; Пакистан)

Знайти схожі

3.
   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.422.5(4РУМ)-5
   Г 12


    Габор, Мануела Розалія (старший викладач факультету економіки, права та управління Університету Тиргу Муреш; Румунія).
    Позиціонування бренду для товарів тривалого користування та інші змінні, що використовуються в процесі придбання румунським споживачем / М. Р. Габор // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 357-371 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
анализ главных компонентов -- аналіз головних компонентів -- бренды товаров длительного пользования -- бренди товарів тривалого користування -- ринки товарів довгострокового користування -- рынки товаров длительного пользования -- городские домохозяйства -- міські домогосподарства -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- процессы приобретения -- процеси придбання -- репрезентативная городская выборка -- репрезентативна міська вибірка -- РСА -- румынские потребители -- румунські споживачі -- статистические методы -- статистичні методи
Анотація: Проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші зміні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії, або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, дилерів, рекламних компаній і так далі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.
   65.422.5в7-86
   Г 61


    Голоб, Ксенія (старший викладач та аспірант факультету цивільногшо машинобудування Університету Марібору; м.Марібор; Словенія).
    Вплив інфляції і процентних ставок на вартість нерухомості / К. Голоб, М. Бастіч, І. Пшундер // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 372-381. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
аналитическое прогнозирование -- аналітичне прогнозування -- инфляция -- інфляція -- котировочные параметры -- котирувальні параметри -- недвижимость -- нерухомість -- процентные ставки -- процентні ставки -- рынок недвижимости -- ринок нерухомості -- рыночные тенденции -- ринкові тенденції -- стоимость недвижимости -- вартість нерухомості
Анотація: Показано, що рух на ринку нерухомості є важливим індикатором руху в економіці в цілому. У останні два роки істотні зміни відбулися у зв'язку з деякими новими обставинами. Продемонстровано, як рух інфляції і процентних ставок впливає на придбання нерухомості та їх взаємозалежність. Детальна модель може бути розроблена на основі багаторічного одночасного моніторингу котирувальних параметрів. Визначено котирувальні чинники, які мають бути розглянуто для аналітичного прогнозування тенденцій руху цін і продажу нерухомості в майбутньому. Встановлено, що дана група економічних впливових чинників спрацьовує по-іншому на ринку нерухомості. Сенс деяких чинників на ринку нерухомості має важливе значення, деякі з них не впливають на ринок нерухомості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бастіч, Майда (професор кафедри кількісного економічного аналізу Університету Марібору; м.Марібор; Словенія; PhD); Пшундер, Ігор (старший викладач факультету будівництва Університету Марібору; м.Марібор; Словенія)

Знайти схожі

6.
   65.422.5в7-5
   К 95


    Кучерова, Юлія Кирилівна (економіст Асоціації "Харків-Екоцентр"; здобувач Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна; м.Харків; Україна).
    Ймовірнісна порівняльна методика розрахунку продажної спроможності товарів різних груп / Ю. К. Кучерова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 279-284. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вероятности -- імовірністі -- группы товаров -- групи товарів -- отечественные товары -- вітчизняні товари -- параметрическая эквивалентность -- параметрична еквівалентність -- продажи -- продажі -- продажная способность -- продажна спроможність -- процентные оценки -- відсоткові оцінки -- случайные величины -- випадкові величини -- статистические оценки -- статистичні оцінки -- частота продаж
Анотація: Розглянуто можливість просування вітчизняного товару на вітчизняний і зарубіжний ринки. Наведено методи оцінювання продажної спроможності товарів різних груп, еквівалентних за параметричними показниками. На відміну від відсоткової та статистичної оцінки, запропоновано оцінювати продажну спроможність і реалізацію товару за ймовірнісними показниками, що надає можливість виключення чинника випадкової величини у підрахунках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Понну, Сіріл Х. (декан факультету бізнесу та бухгалтерської справи Університету Малайзії; м.Куау-Лумпур; Малайзія).
    Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку : ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики / С. Х. Понну // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 445-456 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5МАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Малазия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-этика -- бізнес-етика -- корпоративная этика -- корпоративна етика -- намерение совершить покупку -- намір здійсними покупку -- неэтичное поведение -- неетична поведінка -- поведение фирмы -- поведінка фірми -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття
Анотація: Розглянуто питання неетичної поведінки з точки зору споживачів у Малайзії. Розглядаються такі питання: які очікування споживачів щодо етичної поведінки корпорацій? Чи турбує покупців питання етичної або не етичної поведінки фірми? Чи впливає інформація про неетичну поведінку фірми на намір здійснити покупку? Проведено анкетування для отримання відповідей на ці питання. Різниця між відповідями споживачів у розвинених країнах і в Малайзії не істотна. Результати дослідження можуть допомогти керівникам підприємств при розробці правил корпоративної етики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Нуньєс, Пауло Мачас (доцент кафедри управління та економіки Університету Бейра Інтеріор; м.Ковілья; Португалія; PhD (економіка)).
    Ціноутворення на товари тривалого вжитку в умовах монополії при дискретному попиті і змінах доходів / П. М. Нуньєс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 421-427. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
дискретный спрос -- дискретний попит -- изменение доходов -- зміна доходів -- условия монополии -- умови монополії -- платежеспособность потребителей -- платоспроможність споживачів -- предположение Коуза -- Коуза предложения -- припущення Коуза -- Коуза припущення -- товары длительного потребеления -- товари тривалого вжитку -- ценообразоание -- ціноутворення
Анотація: Розглянуто модель двох періодів із дискретним попитом і двома групами споживачі із різним рівнем доходів. Доведено, що в даному випадку припущення Коуза не завжди вірне, тобто зниження ціни з часом не обов'язкове. З урахуванням бажання і можливостей груп споживачів з низькими і високими доходами платити за товари тривалого вжитку у двох періодах показано, що в умовах монополії ціна на товар може не лише знизитись, але й піднятись. Це багато в чому залежить від бажання споживачів з високими доходами платити за товар в майбутньому і зараз. Також можливе підвищення цін при зниженні відсоткових ставок у банках. При зміні в платоспроможності споживачів з низькими і високими доходами ціни швидше за все піднімаються, скільки в умовах монополії продавець орієнтується на можливий максимум.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Шень Чунь Ло (викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань).
    Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Шень Чунь Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 373-380 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
имидж корпоративных брендов -- імідж корпоративного бренду -- имиджевая политика -- клиентские мотивации -- клієнтські мотивації -- клиентура -- клієнтура -- лояльность -- лояльність -- номерения сменить бренд -- намір змінити бренд -- предприятия -- підприємства -- реакции первого знакомства с брендамами -- реакції першого знайомства з брендом -- фирмы -- фірми -- характеристики брендов -- характерні риси бренду
Анотація: Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Apple, компьюретная фирма-производитель \о ней\

Знайти схожі

10.


    Косоруков, Олег Анатолиевич (профессор кафедры математических методов в экономике Российского экономического университета им. Г.В.Плеханова; г.Москва; Россия; доктор технических наук; профессор).
    Математические принципы динамической модели прогнозирования совокупного спроса в РФ / О. А. Косоруков, К. А. Мысина, С. Н. Мусихин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 357-365 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Статья подготовлена при финансовой поддержке Министерства образования и науки РФ в рамках выполнения Договора №13G25.31.0065. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(2РОС)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
динамические модели -- динамічні моделі -- инвестиции -- інвестиції -- математические приннципы -- математичні принципи -- региональное развитие -- регіональний розвиток -- совокупный спрос -- сукупний попит -- статистика -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- CGE-модели -- CGE-моделі -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Раскрыты особенности моделирования экономики регионов страны, при этом описываемые методы были адаптированы под экономику Российской Федерации. Отражены основные подходы к прогнозированию экономики и спроса на различные виды товаров, обоснован выбор конкретного принципа прогнозирования, большое внимание уделено основам работы со статистической базой, исходя из начальных данных и методологии их получения.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мысина, Кристина Алексеевна (лаборант-исследователь лаборатории экономического моделирования Российского экономического университета им. Г.В.Плеханова; г.Москва; Россия); Мусихин, Сергей Николаевич (старший научный сотрудник лаборатории математического моделирования Российского экономического университета им. Г.В.Плеханова; г.Москва; Россия; кандидат экономических наук)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)