Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Методика викладання природознавства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії).
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчі здібності школярів -- творческие способности школьников -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- асоціативний кущ -- ассоциативный куст -- кубування -- кубирование -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- мозаїка -- мозаика -- метод прес -- метод пресс -- мікрофон -- микрофон -- дискусія -- дискуссия -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- корисні копалини -- полезные ископаемые -- грунти України -- грунты Украины -- тіла -- тела -- вещества -- речовини -- українська мова -- украинский язык -- спільнокореневі слова -- однокоренные слова -- пізнавальні завдання -- познавательные задания -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

2.


    Шимко, Анна (вчитель початкових класів ).
    Інтегрований урок у 1 класі : (Українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / А. Шимко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 44-46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика викладання трудового навчання

   Методика преподавания трудового обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 1 клас -- 1 класс -- українська мова -- украинский язык -- природознавство -- природоведение -- математика -- трудове навчання -- трудовое обучение -- листяні дерева -- лиственные деревья -- хвойні дерева -- хвойные деревья -- звукова модель слів -- вуковая модель слов -- склад числа 10 -- состав числа 10 -- природний матеріал -- природный материал -- каштани -- каштаны -- шишки -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 1 класу, на якому діти мають навчитися відрізняти та порівнювати листяні та хвойні дерева, закріпити вміння складати звукову модель слів, повторити склад числа 10, виконати роботу з природним матеріалом (створення чоловічків з каштану або шишки за вибором).

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\14.pdf

Знайти схожі

3.


    Глухова, Валентина (вчитель початкових класів ).
    Інтегрований урок у 2 класі : Природознавство, читання, образотворче мистецтво / В. Глухова // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

   Методика викладання мистецтва

   Методика преподавания искусства

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- 2 клас -- 2 клас -- природознавство -- природоведение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- ознаки весни -- признаки весны -- образи природи -- образы природы -- графіка -- графика -- виразне читання -- выразительное чтение -- поетичні твори -- поэтические произведения -- екологічна культура -- экологическая культура -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 2 класу за темою "Ознаки весни. Образи природи у творах Т. Г. Шевченка. Засоби виразності графіки." Інтегруються природознавство, літературне читання, образотворче мистецтво. Урок має на меті виховувати інтерес до творчості Тараса Шевченка, закріпити навички виразного читання поетичних творів, уміння словесно і графічно зображати картини природи, виокремлювати і знати ознаки весни, формувати екологічну культуру.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\15.pdf

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\

Знайти схожі

4.


    Грицюк, Ярослава (вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Інтегрований урок у 3 класі : Природознавство. Основи здоров’я / Я. Грицюк, Н. Білецька // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 48-49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

   Методика викладання основ здоров’я

   Методика преподавания основ здоровья

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 3 клас -- 3 класс -- природознавство -- природоведение -- основи здоров’я -- основы здоровья -- розробки уроків -- разработки уроков -- енергозбереження -- энергосбережение -- члени родини -- члены семьи -- природні ресурси -- природные рессурсы -- взаємодія членів родини -- взаимодействие членов семьи -- економія грошових ресурсів -- экономия денежных рессурсов
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 3 класу за темою " Як зберегти тепло і світло в нашому домі. Взаємодія членів родини". Урок має на меті поглибити знання дітей про взаємодію членів родини у виконанні спільних завдань, розвивати вміння співпрацювати. Урок організовано таким чином, щоб діти продовжували вчитись дбати про своє здоров’я та здоров’я оточуючих, бережливо ставилися до природних ресурсів та власних коштів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\16.pdf

Дод.точки доступу:
Білецька, Наталія (вчитель ІІ категорії)

Знайти схожі

5.


    Піддубко, Ольга (вчитель початкових класів; старший вчитель Кам’янського НВК Дворічанського району Харківської області).
    Урок природознавства у 1 класі / О. Піддубко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 30-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- розробки уроків -- разработки уроков -- природознавство -- природоведение -- 1 клас -- 1 класс -- вода -- практична робота -- практическая работа -- активне пізнавальне ставлення -- активное познавательное отношение -- дослідницький підхід -- исследовательский подход -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- бережливе ставлення до води -- бережное отношение к воде -- свойства воды -- властивості води
Анотація: Надається розробка уроку природознавства у 1 класі за темою "Вода та її властивості. Практична робота: ознайомлення з властивостями води". Метою даного уроку є формування в учнів уявлення про воду, розвиток активного пізнавального ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води, виховання бережливого ставлення до води.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\11.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

6.


    Марченко, Лариса (вчитель вищої категорії спеціалізованої школи № 316 міста Києва).
    Нестандартний урок з природознавства у 3 класі / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- розробки уроків -- разработки уроков -- природознавство -- природоведение -- 3 клас -- 3 класс -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- значення грибів -- значение грибов -- їстівні гриби -- съедобные грибы -- отруйні гриби -- ядовитые грибы -- бережливе ставлення до природи -- бережное отношение к природе
Анотація: Надається розробка нестандартного уроку з природознавства у 3 класі на тему "Гриби — живі організми. Значення грибів у природі". Метою даного уроку є розширення та поглиблення знання учнів про гриби, про значення грибів у природі і цінність для людей, формування вміння розрізняти їстівні та отруйні гриби та виховання бережливого ставлення до природи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\12.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)