Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Методика викладання основ здоров’я<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кацубо, Яна
(вчитель початкових класів).
Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 37-39. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:[51+61]
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика
викладання
математики
Методика
преподавания математики
Методика
викладання
основ
здоров’я
Методика
преподавания
основ
здоровья
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
математична освіта
--
математическое образование
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
основ
и
здоров’я
--
основ
ы здоровья
--
математика
--
математика
--
культура поведінки
--
культура поведения
--
віднімання чисел
--
вычитание чисел
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
столові прибори
--
столовые приборы
--
сніданок
--
завтрак
--
етиткет за столом
--
этикет за столом
--
охайність
--
аккуратность
--
дитячий організм
--
детский организм
--
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
відкриті інтегровані уроки
--
открытые интегрированные уроки
Анотація:
Пропонується розробка інтегрованого, нестандартного уроку з математики та
основ
здоров’я
у 2 класі. Метою даного уроку є ознайомлення учнів з прийомами обчислень для випадків віднімання виду 40-8 та формування поняття про етикет за столом, виховування охайності. Під час уроку планується практично навчити дітей користуватися столовими приборами та довести важливість сніданку для дитячого організму.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\14.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
2.
Грицюк, Ярослава
(вчитель вищої категорії; старший вчитель).
Інтегрований урок у 3 класі : Природознавство.
Основ
и
здоров’я
/ Я. Грицюк, Н. Білецька> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 48-49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:5+61
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика
викладання
природознавства
Методика
преподавания природоведения
Методика
викладання
основ
здоров’я
Методика
преподавания
основ
здоровья
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
3 клас
--
3 класс
--
природознавство
--
природоведение
--
основ
и
здоров’я
--
основ
ы здоровья
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
енергозбереження
--
энергосбережение
--
члени родини
--
члены семьи
--
природні ресурси
--
природные рессурсы
--
взаємодія членів родини
--
взаимодействие членов семьи
--
економія грошових ресурсів
--
экономия денежных рессурсов
Анотація:
Надається розробка інтегрованого уроку для 3 класу за темою " Як зберегти тепло і світло в нашому домі. Взаємодія членів родини". Урок має на меті поглибити знання дітей про взаємодію членів родини у виконанні спільних завдань, розвивати вміння співпрацювати. Урок організовано таким чином, щоб діти продовжували вчитись дбати про своє
здоров’я
та
здоров’я
оточуючих, бережливо ставилися до природних ресурсів та власних коштів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\16.pdf
Дод.точки доступу:
Білецька, Наталія (вчитель ІІ категорії)
Знайти схожі
>
3.
Чорна, Наталія
(вчитель початкових класів вищої категорії; старший учитель ).
Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Н. Чорна> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 50-52. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:[796+61]
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика
викладання
фізичної культури
Методика
преподавания физической культуры
Методика
викладання
основ
здоров’я
Методика
преподавания
основ
здоровья
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
4 клас
--
4 класс
--
фізична культура
--
физическая культура
--
основ
и
здоров’я
--
основ
ы здоровья
--
санітарно-гігієнічні правила
--
санитарно-гигиенические правила
--
порушення гостроти зору
--
нарушения остроты зрения
--
здоровий спосіб життя
--
здоровый способ жизни
--
вправи для очей
--
упражнения для глаз
Анотація:
Надається розробка інтегрованого уроку для 4 класу, який об’єднує предмети фізична культура і
основ
и
здоров’я
. Урок має на меті сприяти формуванню в учнів потреби дотримуватись санітарно-гігєнічних правил щодо профілактики порушень гостроти зору, розвивати інтерес до виконання відповідних вправ для очей, розвивати бажання слідувати здоровому способу життя.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\17.pdf
Знайти схожі
>
4.
Авраменко, Раїса
(вчитель-методист Чорнобаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області).
Казка як засіб розвитку у дітей
здоров’я
збережувальної компетенції молодших школярів / Р. Авраменко, Т. Савчук> // Початкова школа. - 2018. -
№ 4
. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.5.016:61
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика
викладання
основ
здоров’я
Методика
преподавания
основ
здоровья
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
здоров’я
збережувальні компетенції
--
здоровьесбрегающие компетентности
--
казки
--
сказки
--
казкотерапія
--
сказкотерапия
Анотація:
Мова йде про використання казок в початковій школі для розвитку психічного та духовного
здоров’я
молодших школярів. Розглядаються правила безпеки, які містяться в народних та літературних казках. Наводяться приклади
здоров’я
збережувальних технік завдяки роботі з казками на уроках.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Савчук, Тамара (вчитель вищої кваліфікаційної категорії Веселохутірського НВК "Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Володимира Лук’янця" Чонобаївської районної ради Черкаської області); Перро, Шарль (французький поет, письменник, казкар ; 1628-1703) \о нем\; Дімаров, Анатолій Андрійович (український прозаїк, лауреат Державної премії України імені Т. Г. Шевченка ; 1922-2014) \о нем\; Грімм, Якоб (німецький фольклорист; письменник; бібліотекар ; 1785-1863) \о нем\; Грімм, Вільгельм (німецький філолог, казкар, брат Якоба ; 1786-1859) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог; публіцист; письменник; поет ; 1918-1970) \о нем\; Чарівний капелюшок, казка \о произв.\; Для чого людині серце, казка \о произв.\; Білосніжка, казка \о произв.\; Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат, казка \о произв.\; Колобок, казка \о произв.\; Лисичка і Журавель, казка \о произв.\Вовк та семеро козенят, казка \о произв.\; Їжак та Заєць, казка \о произв.\; Найгарніше і найпотворніше, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)