Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.

   История образования

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)