Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Организация образования в отдельных зарубежных странах<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України).
    Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв) // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Данія
    Дания

    Нідерланди

    Нидерланды

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества
Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Воронка, Галина (доцент кафедри гуманітарних дисциплін Тернопільського комерційного інституту; кандидат педагогічних наук).
    Інформаційно - поліграфічне "забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Галина Воронка // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 21 -22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 745.5
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   США
    Велика Британія

Кл.слова (ненормовані):
статистичний аналіз -- добірка даних -- післядипломна економічна освіта -- последипломное экономическое образование -- магистерские программы -- менеджмент-дисциплины -- академические программы -- учебный процесс -- высшие учебные заведения -- британские ВУЗы -- университеты -- післядипломна економічна освіта -- магістерські програми -- академічні програми -- учбовий процес -- вищщі навчальні заклади -- британські ВНЗ
Анотація: Проспекти у британських ВНЗ є зразком мистецького книговидання. Їх дизайн-це результат колективної праці, поєднання зусіль студентів мистециких факультетів університетів, професійних дизайнерів поліграфічних фірм.


Дод.точки доступу:
Астонський університет \о нем\; Шеффілд Хеллам, університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Воронка, Галина (доцент кафедри гуманітарних дисциплін Тернопільського комерційного інституту; кандидат педагогічних наук).
    Виробничо-тренувальне працевлаштування студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 23-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Канада
    Велика Британія

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-школа -- індивідуальне виробниче працевлаштування -- колективне тренувальне працевлаштування -- академічно-організаційні функції -- профорієнтаційна програма -- академічна програма -- бюро технологічно-наукового розвитку -- трудове законодавство Великобританії -- студенти академічних інститутів -- економізовані відносини -- консорціуми -- индивидуальное производственное трудоустройство -- коллективное тренинговое трудоустройство -- академично-организационные функции -- профориентационная программа -- трудовое законодательство Великобритании -- экономизованные отношения
Анотація: Відділи працевлаштування (ВП) - це корпоративні елементи у структурі університетів Канади і Великобританії. Навчальний процес у канадських і британських бізнес-школах здійснюється у формі індивідуального виробничого та колективного тренувального працевлаштування, також курсів практично-випробувальних, професійно-тренувальних, виробничо-адаптаційних та емпіричних курсів і курсів інтернатури.


Дод.точки доступу:
Карлтонський університет \о нем\; Метрополітен, університет \о нем\; Де Монтфорт, університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)