Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Теорія менеджменту<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
65.421с-2
Г 97
Гуштан, Т. В.
(асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 1
. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.341.339:144.004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія
менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы
--
інформаційно-комунікаційні системи
--
информационно-технологические базисы
--
інформаційно-технологічні базиси
--
категорийные менеджеры
--
категорійні менеджери
--
коммуникатционные каналы
--
комунікаційні канали
--
інформаційні технології в торгівлі
--
информационные технологии в торговле
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
товарные ассортименты
--
товарні асортименти
--
управление ассортиментом
--
управління асортиментом
--
управленческие коммуникации
--
управлінські комунікації
--
центры ответственности
--
центри відповідальності
--
экономическая эффективность управления
--
економічна ефективність управління
Анотація:
Розглянуто основні засади категорійного
менеджменту
. Визначено мету категорійна
менеджменту
- забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного
менеджменту
.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
>
2.
Гуштан, Т. В.
(кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 11
. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
330.341:339.144:004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія
менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
автоматизация
--
автоматизація
--
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
информационное обеспечение торговли
--
інформаційне забезпечення торгівлі
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
категорийный менеджмент
--
категорійний менеджмент
--
коммуникационные взаимодействия
--
комунікаційні взаємодії
--
покупатели
--
покупці
--
поставщики
--
постачальники
--
товарный ассортимент
--
товарний асортимент
--
торговые сети
--
торговельні мережі
--
управленческие методы
--
управлінські методи
--
электронные ресурсы
--
електронні ресурси
Анотація:
Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного
менеджменту
, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
3.
Попрозман, О. І.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри
менеджменту
і економіки Національного унівіерситету фізичного виховання і спорту України).
Формування взаємозв'язків та взаємодія функцій
менеджменту
з метою удосконалення роботи підприємств / О. І. Попрозман> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. -
№ 1
. - С. 93-100 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
338.24
ББК
65.291.2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Типы предпрятий по видам собственности и хозяйствования
Типи підприємств за видам власності і господарювання
Теория менеджмента
Теорія
менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный процесс
--
комунікаційний процес
--
концепции менеджмента
--
концепції
менеджменту
--
рациональные управленческие решения
--
раціональні управлінські рішення
--
системные взаимосвязи
--
системні взаємозв'язки
--
управление предприятиями
--
управління підприємствами
--
управление производством
--
управління виробництвом
--
управление экономической деятельностью
--
управління економічною діяльністю
--
управляющие системы
--
керуючі системи
--
функции управления
--
функції управління
--
функциональная теория организации
--
функціональна
теорія
організації
--
функциональные подразделения
--
функціональні підрозділи
--
экономические процессы
--
економічні процеси
Анотація:
Проведено аналіз економіки, як складної системи, у котрій економічні процеси відображаються у вигляді руху і перетворення інформації, застосовується системний підхід до економіки з урахуванням функціональної теорії організації.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)