Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=376<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Дічек, Н. П.
(завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 3
. - С. 40-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
376
ББК
74.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Дефектология. Специальные школы, 20 ст. 20 рр.
Дефектологія. Спеціальні школи, 20 ст. 20-ті рр.
Україна
УРСР
Київ
УССР
Киев
Кл.слова (ненормовані):
лікарсько-педагогічні кабінети
--
науково-педагогічні заклади
--
організація дитинства
--
дефективне дитинство
--
соціальне виховання
--
диференційований підхід в організації дитинства
--
вчені-педогоги
--
врачебно-педагогические кабинеты
--
научно-педагогические учреждения
--
организация детства
--
дефективное детство
--
социальное воспитание
--
дифференцированный подход в организации детства
--
ученые-педологи
Анотація:
Висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.
Дод.точки доступу:
Владімірський, А. (професор-психіатр; педогог) \о нем\; Київський лікарсько-педагогічний кабінет \о нем\Кабінет індивідуальної педагогіки \о нем\
Знайти схожі
>
2.
06
С 92
Сяба, М. О.
Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / М. О. Сяба> // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля. Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. -
Вип. 2 (49)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 167-171. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
376
Рубрики:
Освіта
Образование
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
студенти з обмеженими можливостями
--
студенты с ограниченными возможностями
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
доступність освіти
--
доступность образования
--
право на освіту
--
право на образование
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
31
Л 93
Мысык, И. Г.
Коммуникативная динамика современного образования / И. Г. Мысык> //
Людина і світова глобалізація: перспективи та межі розвитку : тези Міжнародної наукової конференції (22-23.11.2012) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012. - С. 70-72
УДК
376
Рубрики:
Освіта
Образование
Кл.слова (ненормовані):
современное образование
--
коммуникации
--
философия образования
--
социокультура
--
информационное общество
--
сучасна освіта
--
комунікації
--
філософія освіти
--
соціокультура
--
інформаційне суспільство
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Синьов, В. М.
Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 2
. - С. 61-65. - Література : С.65 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A376
ББК
74.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
e-технологии образовательные
--
виртуальные компьютерные среды
--
віртуальні комп'ютерні середовища
--
Интернет
--
интернет-коммуникация
--
интернет-технологии образовательные
--
Інтернет
--
інтернет-комунікація
--
інтернет-технології
--
інформаційні технології в освіті
--
компьютерные технологии в образовании
--
корекційна медіаосвіта
--
корекційна освіта
--
корекційна педагогіка
--
корекційно-реабілітаційна робота
--
коррекционная педагогика
--
коррекционное медиаобразование
--
коррекционное образование
--
коррекционно-реабилитационная работа
--
лица с ограничениями жизнедеятельности
--
медиаобразование
--
медиапедагогика
--
медіаосвіта
--
медіапедагогіка
--
образование в Украине
--
образование инвалидов
--
освіта в Україні
--
освіта інвалідів
--
особи з обмеженнями життєдіяльності
--
психология Интернета
--
социальная реабилитация
--
соціальна реабілітація
--
специальная и коррекционная психология и педагогика
--
технології освіти
Анотація:
Висвітлено актуальні психолого-педагогічні проблеми використання віртуальних комп'ютерних середовищ, зокрема інтернету, в процесі соціальної реабілітації та корекційної медіаосвіти осіб з обмеженнями життєдіяльності. Розглянуто переваги та ризики вико ристання інтернет-середовища як форми організації реабілітаційного простору.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Шевцов, А. Г.
Знайти схожі
>
5.
Засенко, В. В.
Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 4
. - С. 19-23. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
376
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дети с особыми потребностями
--
дети-инвалиды
--
діти з особливими потребами
--
діти-інваліди
--
загальна середня освіта
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивне навчання
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
образование инвалидов
--
общее среднее образование
--
освіта інвалідів
--
особливі освітні потреби
--
особые образовательные потребности
--
психокорекційна допомога
--
психокоррекционная помощь
--
середня освіта
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
--
среднее образование
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
Анотація:
Йдеться про розв'язання проблем загальноосвітньої школи і системи освіти осіб з особливими потребами. Акцентовано увагу на розроблення науково-теоретичних засад і особливостях навчально-методичного забезпечення здобуття освіти такими особами.
Знайти схожі
>
6.
Наливкіна, Наталія
(учитель вищої категорії спеціального НВК "Мрія" міста Києва).
Педагогіка партнерства — запорука успіху спеціальної школи / Н. Наливкіна> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. -
№ 5
. - С. 56-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
376
Рубрики:
Спеціальні школи
Специальные школы
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
взаємодія з батьками
--
взаимодействие с родителями
--
навчально-виховна робота
--
учебно-воспитательная работа
--
спеціальні школи
--
специальные школы
--
педагогічний досвід
--
педагогический опыт
--
досвід роботи
--
опыт работы
--
3 клас
--
3 класс
--
діти із затримкою психічного розвитку
--
дети с задержкой психического развития
--
дорослі члени родини
--
взрослые члены семьи
--
психолого-педагогічні питання виховання
--
психолого-предагогические вопросы воспитания
--
педагогіка партнерства
--
педагогика партнерства
Анотація:
Викладається досвід роботи вчителя, який працює з дітьми 3-го класу із затримкою психічного розвитку. Розкривається ідея залучення всіх дорослих членів родини до цілісного виховного процесу, в якому учитель має бути консультативним і просвітницьким центром з психолого-педагогічних питань виховання.
Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)