Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Н. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: П25/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія : вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя / Л. С. Бондар. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї / В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Дічек, Н. П.
    Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. - № 3/4. - С. 5-14
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   Педагогика

   Биографии

   ОСВІТА

   Педагогіка

   Біографії



Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Дічек, Н. П.
    Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- духовність -- духовность -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- личность -- особистість -- радянське виховання -- советское воспитание -- теория воспитания -- теорія виховання -- ценности -- ценностный выбор -- ціннісний вибір -- цінності
Анотація: Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Дічек, Н. П. (завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дефектология. Специальные школы, 20 ст. 20 рр.

   Дефектологія. Спеціальні школи, 20 ст. 20-ті рр.

   Україна
    УРСР

    Київ

    УССР

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
лікарсько-педагогічні кабінети -- науково-педагогічні заклади -- організація дитинства -- дефективне дитинство -- соціальне виховання -- диференційований підхід в організації дитинства -- вчені-педогоги -- врачебно-педагогические кабинеты -- научно-педагогические учреждения -- организация детства -- дефективное детство -- социальное воспитание -- дифференцированный подход в организации детства -- ученые-педологи
Анотація: Висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.


Дод.точки доступу:
Владімірський, А. (професор-психіатр; педогог) \о нем\; Київський лікарсько-педагогічний кабінет \о нем\Кабінет індивідуальної педагогіки \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
   Образование. Педагогика, 1920-е гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти -- беспризорные дети -- виховання дітей -- воспитание детей -- воспитание несовершеннолетних -- дети-инвалиды -- дети с особыми потребностями -- детская преступность -- детские дома -- дитяча злочинність -- дитячі будинки -- диференціація навчання -- диференційована система навчання -- диференційоване навчання -- диференційований підхід у навчанні -- дифференциация обучения -- дифференцированная система обучения -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- діти-інваліди -- діти с особливими потребами -- интернаты для беспризорных детей -- история дефектологии -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія дефектології -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- организация детства -- організація дитинства -- правонарушения детей и подростков -- радянська педагогіка -- советская педагогика -- социальная работа с правонарушителями -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка
Анотація: Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Дічек, Н. П.
    Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 15-23. - Література : С. 22-23 : 27 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
екологічна етика -- екологічне виховання -- екофільна педагогіка -- етика -- история педагогики России -- история педагогической мысли -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- історія педагогічної думки -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- постмодерн -- постпостмодернізм -- постпостмодерннизм -- экологическая этика -- экологическое воспитание -- экофильная педагогика -- этика
Анотація: На основі виокремлення з етичної концепції В. О. Сухомлинського положень про єдність природи і людини обґрунтовано значущість етико-екофільних ідей педагога для виховання памолоді в суспільстві доби постпостмодерну.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\2.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Дічек, Н. П. (завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
    Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-і роки) / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 70-81. - Література : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1980-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная парадигма образования -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтованпарадигма освіти -- особистісно орієнтований підхід -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- украинская психология -- українська психологія -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільний навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й резул ьтати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотиві в навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі за безпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підґрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\10.pdf

Дод.точки доступу:
Балл, Г. (доктор психологічних наук) \про нього\; Максименко, С.Д. (доктор психологічних наук) \про нього\

Знайти схожі

8.


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія, 1990-ті - поч. 2000-х рр.
   Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг.

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- практическая психология -- практична психологія -- психологические службы -- диференціація освіти -- дифференциация образования -- психологічні служби -- засоби практичної психології -- средства практической психологии -- шкільна психологічна служба -- шкільні психологи -- школьная психологическая служба -- школьные психологи
Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)