Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Дічек, Н. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
>
Шифр: П25/2008/3/4
Журнал
Педагогіка і психологія
: вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 3/4
Зміст:
Дічек
, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу
/ Н. П.
Дічек
. - С.5-14
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей
/ О. Л. Музика. - С.15-26
Бондар, Л. С. В. О. Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя
/ Л. С. Бондар. - С.27-33
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім'ї
/ В. Г. Постовий. - С.71-77
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення
/ О. В. Безкоровайна. - С.77-87
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.01.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Дічек
, Н. П.
Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2008. -
№ 3/4
. - С. 5-14
УДК
37
Рубрики:
ОБРАЗОВАНИЕ
Педагогика
Биографии
ОСВІТА
Педагогіка
Біографії
Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. (педагог) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.01.2009р. Інв.2280ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Дічек
, Н. П.
Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія педагогіки
--
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
духовність
--
духовность
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
личность
--
особистість
--
радянське виховання
--
советское воспитание
--
теория воспитания
--
теорія виховання
--
ценности
--
ценностный выбор
--
ціннісний вибір
--
цінності
Анотація:
Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Дічек
, Н. П.
(завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П.
Дічек
> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 3
. - С. 40-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
376
ББК
74.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Дефектология. Специальные школы, 20 ст. 20 рр.
Дефектологія. Спеціальні школи, 20 ст. 20-ті рр.
Україна
УРСР
Київ
УССР
Киев
Кл.слова (ненормовані):
лікарсько-педагогічні кабінети
--
науково-педагогічні заклади
--
організація дитинства
--
дефективне дитинство
--
соціальне виховання
--
диференційований підхід в організації дитинства
--
вчені-педогоги
--
врачебно-педагогические кабинеты
--
научно-педагогические учреждения
--
организация детства
--
дефективное детство
--
социальное воспитание
--
дифференцированный подход в организации детства
--
ученые-педологи
Анотація:
Висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.
Дод.точки доступу:
Владімірський, А. (професор-психіатр; педогог) \о нем\; Київський лікарсько-педагогічний кабінет \о нем\Кабінет індивідуальної педагогіки \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Дічек
, Н. П.
Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-е гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти
--
беспризорные дети
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
воспитание несовершеннолетних
--
дети-инвалиды
--
дети с особыми потребностями
--
детская преступность
--
детские дома
--
дитяча злочинність
--
дитячі будинки
--
диференціація навчання
--
диференційована система навчання
--
диференційоване навчання
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференциация обучения
--
дифференцированная система обучения
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
діти-інваліди
--
діти с особливими потребами
--
интернаты для беспризорных детей
--
история дефектологии
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія дефектології
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
организация детства
--
організація дитинства
--
правонарушения детей и подростков
--
радянська педагогіка
--
советская педагогика
--
социальная работа с правонарушителями
--
специальная и коррекционная психология и педагогика
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
Анотація:
Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
Дічек
, Н. П.
Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 15-23. - Література : С. 22-23 : 27 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
екологічна етика
--
екологічне виховання
--
екофільна педагогіка
--
етика
--
история педагогики России
--
история педагогической мысли
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
історія педагогічної думки
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
постмодерн
--
постпостмодернізм
--
постпостмодерннизм
--
экологическая этика
--
экологическое воспитание
--
экофильная педагогика
--
этика
Анотація:
На основі виокремлення з етичної концепції В. О. Сухомлинського положень про єдність природи і людини обґрунтовано значущість етико-екофільних ідей педагога для виховання памолоді в суспільстві доби постпостмодерну.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\2.pdf
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Дічек
, Н. П.
(завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук).
Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-і роки) / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 70-81. - Література : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1980-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная парадигма образования
--
личностно ориентированнный подход
--
личностно ориентированное обучение
--
особистісно орієнтованпарадигма освіти
--
особистісно орієнтований підхід
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
украинская психология
--
українська психологія
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільний навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й резул ьтати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотиві в навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі за безпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підґрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\10.pdf
Дод.точки доступу:
Балл, Г. (доктор психологічних наук) \про нього\; Максименко, С.Д. (доктор психологічних наук) \про нього\
Знайти схожі
>
8.
Дічек
, Н. П.
Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні / Н. П.
Дічек
> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 2
. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.983
Рубрики:
Психологія, 1990-ті - поч. 2000-х рр.
Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг.
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація навчання
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
практическая психология
--
практична психологія
--
психологические службы
--
диференціація освіти
--
дифференциация образования
--
психологічні служби
--
засоби практичної психології
--
средства практической психологии
--
шкільна психологічна служба
--
шкільні психологи
--
школьная психологическая служба
--
школьные психологи
Анотація:
У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)