Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=378.091<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   06
   С 92


    Бондаренко, О. В.
    Використання інтерактивних форм навчання у вищих навчальних закладах / О. В. Бондаренко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 2 (55). - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- форми навчання -- інтерактивне навчання -- образование -- ВУЗ -- формы обучения -- интерактивное обучение

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- тести загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тесты общей учебной компетентности -- ТОУК -- загальна навчальна компетентність -- общая учебная компетентность -- тестирование -- тестування
Анотація: Рознлянуто концептуальні засади тексту загальної навчальної компететності, який за характером завдань належить до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\5.pdf

Знайти схожі

3.


    Святокум, Оксана (кандидат педагогічних наук; начальник науково-методичного віділу Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти).
    Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав" / О. Є. Святокум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 25-31. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
абитуриенты -- абітурієнти -- внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне оцінювання -- качество образования -- оценка знаний -- оценка качества знаний -- оценка качества образования -- оцінка знань -- оцінка якості освіти -- середня освіта -- стреднее образование -- якість освіти -- мінімально підготовлений абітурієнт -- минимально подготовленный абитуриент -- порогові бали -- пороговые баллы -- региональные экспертные группы -- регіональні експертні групи -- системи визначення результатів ЗНО -- системы определения результатов ВНО
Анотація: Проаналізовано досвід упровадження нової системи визначення результатів ЗНО на прикладі роботи предметних експертних груп при Харківському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Детально розглянуто один з етапів установлення порогового бала: поняття "мінімально підготовлений абітурієнт".


Знайти схожі

4.


    Рижук, Людмила (викладач ).
    Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності [Текст] / Л. Рижук // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 16-18. - Библиогр.: с. 18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Теорія та методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
технологічні картки занять -- технологические карточки занятий -- планування навчальної діяльності студентів -- планирование учебной деятельности студентов -- ділове мовлення -- деловая речь -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- вища освіта -- высшее образование -- навчальні технології -- технологии обучения
Анотація: Опис навчальної технології "Технологічна картка заняття" як засобу підвищення студентської самодисципліни та допомоги у систематизації навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)