Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=74.03<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Паладьєва, Алла
(викладач кафедри германської філології Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
Реформування гімназійної освіти: дискусії з приводу проекту статуту нижчих і середніх училищ (1860 р.) / А. Паладьєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
74.03
Рубрики:
Історія освіти, 1860 р.
История образования
Кл.слова (ненормовані):
типи навчальних закладів
--
навчальні заклади
--
гімназійна реформа
--
типы учебных заведений
--
учебные заведения
--
гимназическая реформа
--
проекти статуту
--
проекты устава
Анотація:
Про досвід реформування гімназійної освіти у період другої половини ХІХ ст.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Гартманн, Еріка
(головний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України ; доктор педагогічних наук).
В.О.Сухомлинський: критик радянської та капіталістичної системи. Новий погляд на спадщину класика педагогіки / Е. Гартманн> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти і педагогічної думки
История образования и педагогической мысли
Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка сільської школи
--
природа виховання дітей
--
культура почуттів
--
капіталістичне виховання
--
інтелектуальне мислення
--
емоційне мислення
--
інтелектуальні почуття
--
педагогічна спадщина
--
агрессивное поведение
--
агресивна поведінка
--
технічний інтелект
--
педагогика сельской школы
--
природа воспитания детей
--
воспитание детей
--
культура чувств
--
капиталистическое воспитание
--
интеллектуальное мышление
--
эмоциональное мышление
--
педагогическое наследие
--
технический интеллект
Анотація:
В. О. Сухомлинський приділяв багато уваги вихованню в дітей високих комуністичних ідеалів. Але те, що він намагався виховати їх через культуру почуттів серед природи є винятково особистим здобутком Сухомлинського і свідчить про його критичне ставлення до системи.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. (педагог) \о нем\; Гюнтер, Андрес (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Березівська, Лариса
(головний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук).
Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Л. Березівська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти і педагогічної думки
История образования и педагогической мысли
Україна
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічна наука
--
теоретико-методологічний інструментарій
--
реформування шкільної освіти
--
методи дослідження
--
історія реформування освіти
--
историко-педагогическая наука
--
теоретико-методологический инструментарий
--
реформирование школьного образования
--
методы исследований
--
история реформирования образования
Анотація:
Про методологію вивчення історії реформування освітньої галузі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Гоштанар, Ірина
.
Життя та педагогічна діяльність Й.Ф.Гербарта / І. Гоштанар> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти і педагогічної думки
История образования и педагогической мысли
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність
--
видатні педагоги
--
психолого-педагогічна наука
Анотація:
Висвітлення творчої біографії видатного представника німецького освітнього руху-філософа, педагога і психолога Йогана Фрідріха Герберта.
Дод.точки доступу:
Герберт, Йоган Фрідріх (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Фролов, Анатолій
(професор Нижегородського державного педагогічного університету(Росія); доктор педагогічних наук; науковий консультант дослідницької лабораторії НДПУ "Соціальна педагогіка А.С.Макаренка").
Людина в системі виробництва: " соціальний капітал" Ф.Фукуями і "господарювання" А.С.Макаренка / А. Фролов> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 35-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
США
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
соціально-гуманітарний характер
--
економічне життя
--
поняття "культура"
--
економічні системи
--
індивідуальні підприємницькі чесноти
--
соціальний капітал
--
асоціальний індивідуалізм
--
соціально-педагогічна спадщина
--
система виробництва
--
соціально-економічне виховання
--
экономичная жизнь
--
понятие "культура"
--
социальный капитал
--
социально-гуманитарный характер
--
экономичные системы
--
индивидуальные пердпринимательские качества
--
социально-педагогическое наследие
--
социально-экономичное воспитание
--
этичные навыки
--
система производства
Анотація:
Фундаментальне соціологічне дослідження Ф.Фукуями відкриває нові можливості до осмислення та розробки спадщини А.С.Макаренка, соціального педагога-реформатора, визнаного в світі класика педагогіки. Це узгоджується із змістом та результатами вітчизняних і зарубіжних макаренкознавчих досліджень, розпочатих у 1970-х роках, що є якісно новим, сучасним етапом цих досліджень.
Дод.точки доступу:
Фукуяма, Ф. (американський соціолог) \о нем\; Макаренко, А.С. (соціальний педагог-реформатор; класик педагогіки) \о нем\; Попов, Г.Х. (російський економіст) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Ільїн, Володимир Васильович
(професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор філософських наук; професор).
Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи [] : рецензия / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 44-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Кавалерова Н.А., Іванова Н.В. Філософсько-освітні горизонти Григорія Сковороди : монографія / Н.А. Кавалерова, Н.В. Іванова. - Одеса: Астропринт, 2010.- 152 с.
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
монографії
--
монографии
--
культурно-освітній простір
--
культурно-образовательное пространство
--
рецензії на монографії
--
рецензии на монографии
--
філософія освіти
--
философия образования
--
когнітивний негілізм
--
когнитивный нигилизм
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Лідія Іванівна (аспірант інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України)
Знайти схожі
>
7.
Джус, Оксана Василівна
(доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат педагогічних наук; доцент).
Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні імперативи
--
видатні педагогі
--
творча спадщина
--
ценностные императивы
--
выдающиеся педагоги
--
творческое наследие
Анотація:
У статті розкрито ціннісні надбання творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні, проаналізовано головні ознаки і проблематику її науково-педагогічного доробку.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог ; 1856 - 1940) \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Березівська , Лариса Дмитрівна
(головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська > // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти , 1918-1920 рр.
История образования, 1918-1920 рр.
Кл.слова (ненормовані):
статути школи
--
шкільна освіта
--
диференціація навчання
--
педагогічні види навчання
--
уставы школы
--
школьное образование
--
диференциация образования
--
педагогические виды диференциации
--
история образования
--
історія освіти
Анотація:
Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.
Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Кругляк, М. Е.
(кандидат історичних наук; доцент Житомирського державного технологічного університету).
Взаємовідносини студентства та інспекції в контексті навчально-виховного процесу вищої школи підросійської України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / М. Е. Кругляк> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 7-13. - Література : С. 12-13 : 48 назв
УДК
^A74.03
ББК
37.015
Рубрики:
Історія, 19 ст. 2-га пол. - 20 ст. поч.
История, 19 ст. 2-я пол. - 20 ст. нач.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
инспекторы
--
инспекции
--
история высшего образования
--
история образования в Украине
--
інспекції
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
карцери
--
карцеры
--
контроль
--
навчально-виховний процес
--
наказания
--
покарання
--
правовий статус студентства
--
правовой статус студенчества
--
проступки
--
санкции
--
санкції
--
студенти
--
студентство
--
студенты
--
студенты в истории
--
студенчество
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Розглянуто особливості правового статусу студентства підросійської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. на тлі взаємодії з апаратом інспекції. Показано вимоги до регламентації життя молоді, визначено види основних студентських проступків та форми покарання за них. Доведено закономірність існування апарату інспекції як форми контролю з боку держави за навчально-виховним процесом вищої школи Російської імперії.
Перейти к внешнему ресурсу:
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Морозов, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 1
. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК
74.03
Рубрики:
История педагогики
Історія педагогіки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес
--
наукова діяльність
--
культура
--
просвітництво
--
навчання
--
педагогический процесс
--
просвещение
--
научная деятельность
--
обучение
--
освітньо-виховний процес
--
образовательно-воспитательный процесс
Анотація:
Проаналізовано історичну генезу взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)