Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=74.03<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Паладьєва, Алла (викладач кафедри германської філології Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Реформування гімназійної освіти: дискусії з приводу проекту статуту нижчих і середніх училищ (1860 р.) / А. Паладьєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Історія освіти, 1860 р.
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
типи навчальних закладів -- навчальні заклади -- гімназійна реформа -- типы учебных заведений -- учебные заведения -- гимназическая реформа -- проекти статуту -- проекты устава
Анотація: Про досвід реформування гімназійної освіти у період другої половини ХІХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гартманн, Еріка (головний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України ; доктор педагогічних наук).
    В.О.Сухомлинський: критик радянської та капіталістичної системи. Новий погляд на спадщину класика педагогіки / Е. Гартманн // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки
   История образования и педагогической мысли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка сільської школи -- природа виховання дітей -- культура почуттів -- капіталістичне виховання -- інтелектуальне мислення -- емоційне мислення -- інтелектуальні почуття -- педагогічна спадщина -- агрессивное поведение -- агресивна поведінка -- технічний інтелект -- педагогика сельской школы -- природа воспитания детей -- воспитание детей -- культура чувств -- капиталистическое воспитание -- интеллектуальное мышление -- эмоциональное мышление -- педагогическое наследие -- технический интеллект
Анотація: В. О. Сухомлинський приділяв багато уваги вихованню в дітей високих комуністичних ідеалів. Але те, що він намагався виховати їх через культуру почуттів серед природи є винятково особистим здобутком Сухомлинського і свідчить про його критичне ставлення до системи.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. (педагог) \о нем\; Гюнтер, Андрес (філософ) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Березівська, Лариса (головний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук).
    Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Л. Березівська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки
   История образования и педагогической мысли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічна наука -- теоретико-методологічний інструментарій -- реформування шкільної освіти -- методи дослідження -- історія реформування освіти -- историко-педагогическая наука -- теоретико-методологический инструментарий -- реформирование школьного образования -- методы исследований -- история реформирования образования
Анотація: Про методологію вивчення історії реформування освітньої галузі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гоштанар, Ірина.
    Життя та педагогічна діяльність Й.Ф.Гербарта / І. Гоштанар // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки
   История образования и педагогической мысли

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- видатні педагоги -- психолого-педагогічна наука
Анотація: Висвітлення творчої біографії видатного представника німецького освітнього руху-філософа, педагога і психолога Йогана Фрідріха Герберта.


Дод.точки доступу:
Герберт, Йоган Фрідріх (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Фролов, Анатолій (професор Нижегородського державного педагогічного університету(Росія); доктор педагогічних наук; науковий консультант дослідницької лабораторії НДПУ "Соціальна педагогіка А.С.Макаренка").
    Людина в системі виробництва: " соціальний капітал" Ф.Фукуями і "господарювання" А.С.Макаренка / А. Фролов // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 35-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   США
    Німеччина

    Германия

Кл.слова (ненормовані):
соціально-гуманітарний характер -- економічне життя -- поняття "культура" -- економічні системи -- індивідуальні підприємницькі чесноти -- соціальний капітал -- асоціальний індивідуалізм -- соціально-педагогічна спадщина -- система виробництва -- соціально-економічне виховання -- экономичная жизнь -- понятие "культура" -- социальный капитал -- социально-гуманитарный характер -- экономичные системы -- индивидуальные пердпринимательские качества -- социально-педагогическое наследие -- социально-экономичное воспитание -- этичные навыки -- система производства
Анотація: Фундаментальне соціологічне дослідження Ф.Фукуями відкриває нові можливості до осмислення та розробки спадщини А.С.Макаренка, соціального педагога-реформатора, визнаного в світі класика педагогіки. Це узгоджується із змістом та результатами вітчизняних і зарубіжних макаренкознавчих досліджень, розпочатих у 1970-х роках, що є якісно новим, сучасним етапом цих досліджень.


Дод.точки доступу:
Фукуяма, Ф. (американський соціолог) \о нем\; Макаренко, А.С. (соціальний педагог-реформатор; класик педагогіки) \о нем\; Попов, Г.Х. (російський економіст) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Ільїн, Володимир Васильович (професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор філософських наук; професор).
    Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи [] : рецензия / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 44-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Кавалерова Н.А., Іванова Н.В. Філософсько-освітні горизонти Григорія Сковороди : монографія / Н.А. Кавалерова, Н.В. Іванова. - Одеса: Астропринт, 2010.- 152 с.
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
монографії -- монографии -- культурно-освітній простір -- культурно-образовательное пространство -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- філософія освіти -- философия образования -- когнітивний негілізм -- когнитивный нигилизм


Дод.точки доступу:
Ткаченко, Лідія Іванівна (аспірант інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України)

Знайти схожі

7.


    Джус, Оксана Василівна (доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні імперативи -- видатні педагогі -- творча спадщина -- ценностные императивы -- выдающиеся педагоги -- творческое наследие
Анотація: У статті розкрито ціннісні надбання творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні, проаналізовано головні ознаки і проблематику її науково-педагогічного доробку.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог ; 1856 - 1940) \о ней\

Знайти схожі

8.


    Березівська , Лариса Дмитрівна (головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти , 1918-1920 рр.
   История образования, 1918-1920 рр.

Кл.слова (ненормовані):
статути школи -- шкільна освіта -- диференціація навчання -- педагогічні види навчання -- уставы школы -- школьное образование -- диференциация образования -- педагогические виды диференциации -- история образования -- історія освіти
Анотація: Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.


Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Кругляк, М. Е. (кандидат історичних наук; доцент Житомирського державного технологічного університету).
    Взаємовідносини студентства та інспекції в контексті навчально-виховного процесу вищої школи підросійської України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / М. Е. Кругляк // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 7-13. - Література : С. 12-13 : 48 назв
УДК
ББК 37.015
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-га пол. - 20 ст. поч.
   История, 19 ст. 2-я пол. - 20 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- инспекторы -- инспекции -- история высшего образования -- история образования в Украине -- інспекції -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- карцери -- карцеры -- контроль -- навчально-виховний процес -- наказания -- покарання -- правовий статус студентства -- правовой статус студенчества -- проступки -- санкции -- санкції -- студенти -- студентство -- студенты -- студенты в истории -- студенчество -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглянуто особливості правового статусу студентства підросійської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. на тлі взаємодії з апаратом інспекції. Показано вимоги до регламентації життя молоді, визначено види основних студентських проступків та форми покарання за них. Доведено закономірність існування апарату інспекції як форми контролю з боку держави за навчально-виховним процесом вищої школи Російської імперії.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Морозов, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
    Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК 74.03
Рубрики: История педагогики
   Історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- наукова діяльність -- культура -- просвітництво -- навчання -- педагогический процесс -- просвещение -- научная деятельность -- обучение -- освітньо-виховний процес -- образовательно-воспитательный процесс
Анотація: Проаналізовано історичну генезу взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)