Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Артюх, Станіслав@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук; професор).
    Один з шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 44-48
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- система освіти -- система образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- якість освіти -- качество образования -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда
Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор; декан електроенергетичного факультету); Махотіло, Костянтин (доцент кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" ; доктор технічних наук).
    Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 100-106 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
безпека праці -- безопасность труда -- професійна відповідальність -- профессиональная ответственность -- фахівці-електротехніки -- специалисты -электротехники -- технічні ВНЗ -- технические вузы -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины
Анотація: Висвітлюється досвід виховання професійної відповідальності у майбутніх фахівців-електроенергетиківшляхом введення у навчальний план їх підготовки оригінального навчального курсу, побудованого на реальних фактах проектування та експлуатації енергооб'єктів у різних країнах світу.



Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" ; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Артюх, Станіслав (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; професор кафедри електричних станцій).
    Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 79-88 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
компетенція майбутнього спеціаліста -- компетенция будущего специалиста -- спеціалісти-електроенергетики -- специалисты-электроэнергетики -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- особливості роботи -- особенности работы -- психо-фізіологічні дані -- психо-физиологические данные -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗ -- інженерна психологія -- инженерная психология -- студенти-енергетики -- студенты-энергетики -- типи темпераменту -- типы темперамента -- стресостійкість студентів -- стрессоустойчивость студентов
Анотація: Показано, що головним фактором, який визначає цілі та завдання будь-якої навчальної дисуипліни, має бути відповідна компеьтенція майбутнього специаліста. Наводяться рекомендації з викладання "Психології" студентам-електроенергетикам. Особовий наголос робиться на організації практичних та лабораторних занять присвячених дослідженню індивідуально-топологічних і характерологічних якостей студентів, обробці й аналізу їхніх результатів та виявленню відхилень від якостей, покликаних забезпечувати необхідні компетенції майбутніх спеціалістів. Підкреслюється необхідність корегування цих недоліків під час навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Сапельнікова, Тетяна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)