Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Афанасьєв, Микола@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Афанасьєв
,
Микола
(проректор ХНЕУ; завідувач кафедри економіки підприємства та менеджменту; кандидат економічних наук; професор).
Інформаційні технології в навчальному процесі / М.
Афанасьєв
, Я. Ромашова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 10
. - С. 49-62 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
інформаційні технології
--
ВНЗ
--
вищі навчальні заклади
--
персональні навчальні системи
--
ПНС
--
електронні підручники
--
структура електронного посібника
--
зміст електронного підручника
--
учебный процесс
--
информационные технологии
--
ВУЗы
--
высшие учебные заведения
--
персональные учебные системы
--
ПУС
--
электронные учебники
--
навигация электронного учебника
--
структура электронного пособия
--
содержание электронного учебника
Анотація:
Розглядаються тенденції розвитку інформаційних технологій у навчальному процесі, зокрема визначення і зміст електронного підручника і його роль як важливого елемента впровадження персональних навчальних систем у вищу професійну освіту.
Дод.точки доступу:
Ромашова, Яна (заступник начальника навчального відділу ХНЕУ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Афанасьєв
,
Микола
(проректор ХНЕУ; завідувач кафедри економіки підприємства та менеджменту; кандидат економічних наук; професор).
Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки / М.
Афанасьєв
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 10
. - С. 88-98 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Харків
Кл.слова (ненормовані):
неперервна професійна освіта
--
професійна освіта
--
ВНЗ
--
вищі навчальні заклади
--
довузівська освіта
--
ВНЗ
--
вищі навчальні заклади
--
довузівська підготовка
--
бакалаврська підготовка
--
магістерська підготовка
--
післявузівська освіта
--
вища освіта
--
беспрерывное профессиональное образование
--
профессиональное образование
--
ВУЗы
--
высшие учебные заведения
--
довузовская подготовка
--
бакалаврская подготовка
--
магистерская подготовка
--
послевузовское образование
--
высшее образование
Анотація:
Пропонується модель неперервної професійної освіти та модернізації освітньої системи, спрямована на ліквідацію невідповідності між якістю освітніх послуг і вимогами споживачів. Обгрунтовується необхідність взаємодії повної середньої і вищої професійної освіти, ринку освітніх послуг і ринку праці.
Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Афанасьєв
,
Микола
(кандидат економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи).
Форсайт-вектор руху університету / М.
Афанасьєв
> // Вища школа. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 42-58 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
форсайт
--
методологія форсайт
--
методология форсайт
--
компетентність
--
компетентность
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
індивідуальні освітні траєкторії
--
индивидуальные образовательные траектории
--
освітньо-професійні програми
--
образовательно-профессиональные программы
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
прогресивні методології прогнозування
--
прогрессивные методологии прогнозирования
--
моделі розвитку університетів
--
модели развития университетов
--
програми дій університетів
--
программы действий университетов
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Підкреслюється актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.
Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)