Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Афанасьєв, Микола@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Афанасьєв, Микола (проректор ХНЕУ; завідувач кафедри економіки підприємства та менеджменту; кандидат економічних наук; професор).
    Інформаційні технології в навчальному процесі / М. Афанасьєв, Я. Ромашова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 49-62 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- інформаційні технології -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- персональні навчальні системи -- ПНС -- електронні підручники -- структура електронного посібника -- зміст електронного підручника -- учебный процесс -- информационные технологии -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- персональные учебные системы -- ПУС -- электронные учебники -- навигация электронного учебника -- структура электронного пособия -- содержание электронного учебника
Анотація: Розглядаються тенденції розвитку інформаційних технологій у навчальному процесі, зокрема визначення і зміст електронного підручника і його роль як важливого елемента впровадження персональних навчальних систем у вищу професійну освіту.


Дод.точки доступу:
Ромашова, Яна (заступник начальника навчального відділу ХНЕУ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Афанасьєв, Микола (проректор ХНЕУ; завідувач кафедри економіки підприємства та менеджменту; кандидат економічних наук; професор).
    Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки / М. Афанасьєв // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 88-98 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
неперервна професійна освіта -- професійна освіта -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- довузівська освіта -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- довузівська підготовка -- бакалаврська підготовка -- магістерська підготовка -- післявузівська освіта -- вища освіта -- беспрерывное профессиональное образование -- профессиональное образование -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- довузовская подготовка -- бакалаврская подготовка -- магистерская подготовка -- послевузовское образование -- высшее образование
Анотація: Пропонується модель неперервної професійної освіти та модернізації освітньої системи, спрямована на ліквідацію невідповідності між якістю освітніх послуг і вимогами споживачів. Обгрунтовується необхідність взаємодії повної середньої і вищої професійної освіти, ринку освітніх послуг і ринку праці.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Афанасьєв, Микола (кандидат економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Форсайт-вектор руху університету / М. Афанасьєв // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 42-58 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
форсайт -- методологія форсайт -- методология форсайт -- компетентність -- компетентность -- освітні технології -- образовательные технологии -- індивідуальні освітні траєкторії -- индивидуальные образовательные траектории -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- прогресивні методології прогнозування -- прогрессивные методологии прогнозирования -- моделі розвитку університетів -- модели развития университетов -- програми дій університетів -- программы действий университетов -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Підкреслюється актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)