Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Благініна, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Благініна, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник декана факультету іноземних мов).
    Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) / С. Благініна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 102-111. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- качество образования -- протестантизм -- етика праці -- этика труда -- Реформація -- Реформация -- католицизм -- релігійні парадигми -- религиозные парадигмы -- система народної освіти -- система народного образования -- морально-етичні основи -- морально-этические основы -- світоглядно-духовні основи -- мировозренческо-духовные основы -- джерела пізнання -- источники познания -- релігійні теорії -- религиозные теории -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Основна увага зосереджено на еволюції світоглядних, релігійних та інших парадигм на теренах Німеччини та дослідженні особливостей тамтешньої системи освіти. Проаналізовано релігійне та філософське підгрунтя її унікальних рис, що відрізняють її від аналогічних систем інших держав Європи. Доведено, що висока якість німецьких дипломів зумовлена протестантською етикою праці та принципом діяльнісної віри. Звернено увагу на конкуренцію кількох важливих парадигм в освіті сучасної Німеччини і наведено висновки з німецького досвіду для України.


Знайти схожі

2.


    Благініна, Світлана.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Німеччина

    Германія

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- системы образования -- структура систем освіти -- структура систем образования -- якість освіти -- качество образования -- цілі навчання -- цели обучения -- міжнародні освітні виміри -- международные образователные измерения -- міжнародні рейтинги -- международные рейтинги -- середня освіта -- среднее образование -- історія розвитку освіти -- история развития образования -- сектори вищої освіти -- сектора высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_9\4.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)