Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бурко, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бурко, Ольга (викладач кафедри українознавства Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету).
    Славетний слобожанський образок "щирої любові" (9 клас) / Ольга Бурко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 18-21. - Бібліографія : С. 21 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- давня українська література -- давня українська поезія -- изучение творчества писателя -- любовна лірика -- любовная лирика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- песни литературного происхождения -- пісні літературного походження -- староукраинская литература -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор подає розробку уроку української літератури з вивчення вірша-пісні Семена Климовського "Їхав козак за Дунай" - видатного зразка давньої української любовної лірики.


Дод.точки доступу:
Климовський, Семен \о нем\; Їхав козак за Дунай, пісня \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Бурко, Ольга (молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознаства Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Література : С.23 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- диалогизм как принцип обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- етновідповідність -- изучение творчества писателей -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- кордоцентризм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- принципи навчання -- принципы обучения -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- украинская литература -- українська література -- этносоответствие
Анотація: Сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" в старшій школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Гринченко, Борис Дмитриевич (писатель; общественный деятель ; 1863-1910) \о нем\; Каторжна, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Бурко, Ольга (молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознавства Київського ун-ту ім. Бориса Грінченка).
    Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 14-15. - Література : С.15 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- барокко в украинской литературе -- бароко в українській літературі -- вивчення поезії в школі -- жанри поезії -- жанры поэзии -- изучение поэзии в школе -- лирические произведения -- ліричні твори -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинский романтизм -- українська література -- український романтизм
Анотація: Систематизовано відомості про внесок учених-методистів у вивчення жанрів поезії. Зроблено спробу виявити, чи учні-підлітки набули вміння визначати жанри ліричних творів, розрізняти баладу, легенду, молитву, фігурні вірші, романси та ін. на уроках української літератури. Запропоновано авторську технологію навчання барокової і романтичної поезії.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)