Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлова, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бєлова, Олена (Київський національний торговельно-економічний університет).
    Ренжирування мотиваторів та демотиваторів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 12. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
торговельні мережі -- стратегічне управління торговельними мережами -- економічна теорія -- оплата праці -- мотиваційні механізми управління торговельними підприємствами -- торговельні підприємства -- мотивація праці -- мотивація трудової діяльності -- торговые сети -- стратегическое управление торговыми сетями -- экономическая теория -- оплата труда -- мотивационные механизмы управления торговыми предприятиями -- торговые предприятия -- мотивация труда -- мотивация трудовой деятельности
Анотація: Визначено сутність мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами, в якому наголошується на ролі мотивування кадрового потенціалу торговельних мереж. Аналізуються основні мотиватори та демотиватори працівників торговельних мереж, оцінюється сила їх впливу на працівників у процесі стратегічного управління.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Бєлова, Олена.
    Формування тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 52-56 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління торговельними підприємствами -- торговельні підприємства -- торговельні мережі -- супермаркети -- мотивація персоналу -- торговельні працівники -- працівники торгівлі -- економічна теорія -- продуктивність праці -- мотивація праці -- управління персоналом -- рентабельність персоналу -- стратегическое управление торговыми предприятиями -- торговые предприятия -- торговые сети -- супермаркеты -- мотивация персонала -- экономическая теория -- продуктивность труда -- мотивация труда -- управление персоналом -- рентабельность персонала
Анотація: Визначено основні складові тривимірної матриці станів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами, сформовано матрицю, кожен сектор якої проаналізовано. Розподілено сектори матриці за станами мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними мережами та внесено пропозиції щодо кожного із цих станів.


Знайти схожі

3.


    Бєлова, Олена.
    Концептуальні підходи до мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами [Текст] / О. Бєлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 59-60 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління торговельними підприємствами -- управління кадровим потенціалом підприємств -- кадровий потенціал підприємств -- маркетингова діяльність підприємств -- економіка підприємств -- стратегическое управление торговыми предприятиями -- управление кадровым потенциалом предприятий -- кадровый потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность предприятий -- экономика предприятий
Анотація: Визначено вимоги до формування ефективного мотиваціного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами. Проаналізовано важливість основних детермінантів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами, з яких виділено управління кадровим потенціалом підприємства, управління фінансово-економічною складовою підприємства, управління матеріально-технічною базою підприємства. Сформовано схему мотиваційного механізму стратегічного управління підприємствами торгівлі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)