Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлова, Т. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
   65.304.25(4УКР-4КИЇ)-2
   Б 11


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет харчових технологій).
    Дослідження інтенсивності конкуренції на ринку / Т. Г. Бєлова, Т. В. Синебок // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 128-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР-4КИЇ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
доля рынка -- частка ринку -- интенсивность конкуренции -- інтенсивність конкуренції -- конкурентная среда -- конкурентне середовище -- отраслевая конкурентная ситуация -- галузева конкурентна ситуація -- показатели интенсивности конкуренции -- показники інтенсивності конкуренції -- предпринимательство -- підприємництво -- рыночная конкурентная ситуация -- ринкова конкурентна ситуація -- уровень монополизма -- рівень монополізму -- хлібопекарська продукція -- хлебопекарная продукция
Анотація: Розглянуто теоретичні підходи щодо визначення інтенсивності конкуренції на ринку, можливости її вимірювання. Наведено чинники, які визначають інтенсивність конкуренції в галузі і на ринку. Визначено показники, які застосовуються для характеристики інтенсивності конкуренції. Зроблено оцінку інтенсивності конкуренції і рівня монополізму на ринку хлібопекарської галузі м. Київа і області.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Синебок, Т.В. (магістрант; Національний інститут стратегічних досліджень); Киевхлеб, ПАТ \о нем\ПАТ "Киевхлеб"

Знайти схожі

2.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет харчових технологій).
    Методичні підходи до аналізу конкурентів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
конкуренты -- конкуренти -- реакция фирмы на действия конкурентов -- реакція фірми на дії конкурентів -- цели и намерения конкурентов -- цілі і наміри конкурентів -- этапы анализа конкурентов -- етапи аналізу конкурентів -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Розглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мету аналізів конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їхня характеристика. Доведена практична значимість запропонованого підходу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (к.е.н.; доцент; Національний університет харчових технологій)

Знайти схожі

3.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Конкурентні позиції підприємства на ринку : проблеми визначення та оцінювання / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Н. О. Єрошина // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 101-105. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория фирмы

   Теорія фірми

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные позиции предприятий -- конкурентні позиції підприємств -- економіка підприємств -- экономика предприятий -- оценочная методология -- оціночна методологія -- рыночная конкуренция -- ринкова конкуренція -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Розглянуто теоретичні засади визначення конкурентних позицій підприємства на ринку та обгрунтовано необхідність знання власного положення підприємства на ринку відносно своїх конкурентів. Наведено підходи щодо оцінювання конкурентної позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крайнюченко, О.Ф. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна); Єрошина, Н.О. (магістрант; Національний університет харчових технологій; Україна); Славутич, ЧАО \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. В. Безпалько // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методологія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- миссия предприятий -- місія підприємствв -- общие стратегии -- загальні стратегії -- организационные этапы -- організаційні етапи -- продуктовые стратегии -- продуктові стратегії -- системные составляющие -- системні складові -- стратегические наборы предприятий -- стратегічні набори підприємств -- управленческие стратегии предприятий -- управлінські стратегії підприємств -- функциональные стратегии -- функціональні стратегії
Анотація: Розглянуто методичні підходи щодо формування стратегічного набору. Визначено сутність та складові стратегічного набору. Доведено необхідність урахування впливу чинників зовнішнього і внутрішнього середовища при виборі відповідних стратегій. Обгрунтовано етапи, за якими має відбуватися процес формування стратегічного набору.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крайнюченко, О.Ф. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна); Безпалько, О.В. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

5.


    Крайноченко, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Методичні підходи щодо комплексного оцінювання cтратегічного господарського портфеля підприємства / О. Ф. Крайноченко, Т. Г. Бєлова, К. В. Олігова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 45-49 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
адаптированная матрица БКГ -- адаптована матриця БКГ -- ассортимент продукции -- БКГ адаптированная матрица -- БКГ адаптована матриця -- группировочные методы -- групувальні методи -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- маржинальный анализ -- маржинальний аналіз -- метод экстраполяции трендов -- метод екстраполяції тренду -- производственное назначение -- виробниче призначення -- стратегические хозяйственные портфели -- стратегічні господарські портфелі -- товарные номенклатуры -- товарні номенклатури
Анотація: Розглянута проблема вибору оптимального комплексного маркетингового підходу щодо оцінювання стратегічно¬го господарського портфеля, який би задовольняв організації виробничого призначення. Досліджений метод поєднує аналіз господарського портфеля за допомогою адаптованої матриці БКГ, прогнозування майбутніх обсягів виробництва продукції та метод маржинального аналізу для найменш перспективних господарських підрозділів. Запропоновано комплексну методику аналізу товарної номенклатури та асортименту продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бєлова, Т.Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна); Олігова, К.В. (магістрант Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

6.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 129-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
Дельфи метод -- Дельфі метод -- метод Дельфи -- метод Дельфі -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- приоритеты развития -- пріоритети розвитку -- ситуативный анализ -- ситуативний аналіз -- стратегическое видение -- стратегічне бачення -- терминология -- термінологія -- управленческие технологии -- управлінські технології -- форсайтинговые исследования -- форсайтингові дослідження -- форсайт -- розвиток підприємств -- развитие предприятий -- шесть шляп мышления -- шість капелюхів мислення
Анотація: Розглянуто підходи до створення стратегічного бачення як підґрунтя щодо формування майбутнього. Розкрито зміст поняття «форсайт». Визначено етапи розвитку форсайтингових досліджень та можливості їхнього застосування в Україні. Доведено доцільність використання технології форсайтингу для розроблення пріоритетів розвитку підприємства. Сформульовано етапи формування пріоритетних напрямів розвитку компанії. Запропоновано методи для аналізу ситуації і пошуку рішень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Гаврилова, Т.В. (кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

7.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- выпускаяемая продукция -- продукція, що випускається -- инновации в маркетинге -- інновації в маркетингу -- креативный маркетинг -- креативний маркетинг -- потенциальные возможности -- потенційні можливості -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- событийный маркетинг -- подієвий маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная политика -- товарна політика -- творческий маркетинг -- творчій маркетинг -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг -- эмоциональный маркетинг -- емоційний маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність застосування нових підходів у маркетинговій діяльності. Розкрито потенціал сучасних видів маркетингу. Розглянуто різновиди та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено позитивний вплив інструментів сучасного маркетингу на результати діяльності підприємства. Запропоновано заходи щодо підвищення дієвості та по¬тенціалу сучасного маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)