Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гребеникова, Е. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гребеникова, Е. В.
    Концептуальный подход к оценке стоимости предприятия с учетом его конкурентной позиции / Е. Гребеникова, И. Зайченко // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 6. - С. 25-28 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Экономика
   Экономика организации (предприятия, фирмы) в целом

   Економіка

   Економіка організації (підприємства, фірми) в цілому

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стоимость предприятий -- вартість підприємств -- оценка стоимости предприятий -- конкурентоспособность предприятий -- оцінка вартості підприємств -- конкурентна політика -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентная политика
Анотація: Знание основ оценки стоимости предприятия и управления ею, умение применять на практике результаты такой оценки - залог принятия эффективных управленческих решений, достижения требуемой доходности предприятия.


Дод.точки доступу:
Заиченко, И. А.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2008р. Інв.1648ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Заиченко, И. А.
    Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг
Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України.


Дод.точки доступу:
Гребеникова, Е. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)