Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Завалевський, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Завалевський, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора).
    Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- професіоналізм вчителів -- профессионализм учителей -- професійні знання -- профессиональные знания -- комунікативність -- коммуникативность -- перцептивні здібності -- перцептивные способности -- дінамізм особистості -- динамизм личности -- емоційна стабільність -- эмоциональная стабильность -- оптимістичне прогнозування -- оптимистическое прогнозирование -- креативність -- креативность -- педагогічне мислення -- педагогическое мышление -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Виокремлюються основні здібності до педагогічної діяльності. як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність.


Знайти схожі

2.


    Завалевський, Юрій (заступник директора; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти України; доктор педагогічних наук; Київ).
    Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу / Ю. Завалевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 7-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкурентноспроможність фахівців -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентноспроможні фахівці -- конкурентоспособные специалисты -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- особистісна компетентність -- личностная компетентность -- моббінг -- моббинг -- проблеми конкурентоспроможності -- проблемы конкурентоспособности
Анотація: На основі проаналізованих наукових джерел, автор пропонує своє визначення конкурентоспроможності фахівця як інтегральної характеристики, яка обумовлюється сформованою компетентністю фахівця і високим рівнем сформованості особистісних і професійно необхідних якостей.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

3.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України).
    Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- формування здоров'язбережувального середовища -- формирование здоровьесохраняющей среды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- когнітивні компоненти -- когнитивные компоненты -- знання -- знания -- уміння -- умения -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- мотивація педагогічної діяльності -- мотивация педагогической деятельности -- емоційно-ціннісні компоненти -- эмоционально-ценностные компоненты -- практично-діяльнісні компоненти -- практически-деятетельностные компоненты -- готовність вчителів -- готовность учителей
Анотація: З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.


Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти МОН України)

Знайти схожі

4.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти").
    Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    США

Кл.слова (ненормовані):
третя індустріальна революція -- третья индустриальная революция -- шостий технологічний уклад -- шестой технологический уклад -- NBIC-технології -- NBIC-технологии -- NBIC-конвергенція -- NBIC-конвергенция -- STEM-освіта -- STEM-образование -- міжнародний досвід -- международный опыт -- система освіти -- система образования -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- інноваційні освітні системи -- инновационные образовательные системы -- досвід високорозвинених країн -- опыт высокоразвитых стран
Анотація: Схарактеризовано цивілізаційні тенденції розвитку людства, що визначають аксіологічні імперативи державної політики в освітній галузі високорозвинених країн. Розкрито сутність понять "третя індустріальна революція" "NBIC-технології", "NBIC-конвергенція". Проаналізовано особливості STEM-освіти як інноваційної освітньої системи, що відповідає загальносвітовим тенденціям розвитку на досвіду, накопиченого в США і Україні під час реалізації STEM-освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\1.pdf

Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; науковий керівник науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа")

Знайти схожі

5.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти ХХІ століття / А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 78-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські форуми -- всеукраинские форумы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- програми форумів -- программы форумов -- учасники форумів -- участники форумов
Анотація: Репортаж учасника ІІІ Всеукраїнського освітянського форуму "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Прокопенко, Іван (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор) \о нем\; Деменко, Олена (директор) \о ней\; Байназарова, Олена (заступник начальника управління освіти і науки Харківської ОДА) \о ней\; Беха, Іван (академік; директор) \о нем\; Завалевський, Юрій (заступник директора) \о нем\; Калиновська, Галина \о ней\; Всеукраїнський освітянський форум "Інтелект України" \о нем\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

6.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
    Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- авторские школы -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- інноваційні школи -- инновационные школы -- типи шкіл -- типы школ -- моделювання змін -- моделирование изменений -- спільне у моделювання змін -- совместное в моделировании изменений -- відмінності у моделювання змін -- отличие в моделировании изменений -- способи моделювання змін -- способы моделирования изменений -- специфіка моделювання змін -- специфика моделирования изменений -- класифікаційні ознаки моделей шкіл -- классификационные признаки моделей школ
Анотація: Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.


Дод.точки доступу:
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)