Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Косянчук, Сергій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.


Знайти схожі

2.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.


Знайти схожі

3.


    Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
    Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся
Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

4.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук).
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська, С. Косянчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Література : С.19-20 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- изучение риторики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- речевая деятельность учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: Окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. Теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

5.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- развитие образования -- науково- практичні семінари -- научно-практические семинары -- профільна освіта -- профильное образование -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация образования
Анотація: Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".


Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.


Знайти схожі

7.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- семинары -- профільне навчання -- профильное обучение -- метапроектна діяльність -- філософія освіти -- философия образования -- наукові дослідження -- научные исследования -- педагогічна практика -- педагогическая практика
Анотація: Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\

Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
    Зміни в програмі з української мови для 10-11 класів та перспективи програмотворення [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - №7-8. - С. 23-27. - Библиогр.: с. 27. - В ОБЛ. БІБЛОІТЕКІ
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- програмотворення -- навчальні програми -- навчальні програми для ЗНЗ -- зміни в програмах -- українська мова як державна -- 10 клас -- 11 клас -- загальноосвітні навчальні заклади -- украинский язык -- создание программ -- учебные програмы -- учебные программы для общеобразовательных учебных заведений -- изменения в програмах -- украинский язык как государственый -- 10 класс -- 11 класс -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Обгрунтовано надано інформацію про зміни й уточнення, внесені в програму з української мови для 10-11-х класів ЗНЗ із російською мовою навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)