Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Васьківська, Галина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики інституту педагогіки НАНП України).
    Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
наукова картина світу -- научная картина мира -- наукове пізнання -- научное познание -- навчальне пізнання -- учебное познание -- природно-гуманітарні науки -- природно-гуманитарные науки -- зміст освіти -- содержание образования -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- міждисциплінарний підхід -- междисциплинарный подход
Анотація: Аналізується система співвідношення наукового і навчального пізнання; розкривається необхідність поєднання природничих і гуманітарних наук для формування в учнів системи знань про людину.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук).
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська, С. Косянчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Література : С.19-20 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- изучение риторики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- речевая деятельность учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: Окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. Теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

4.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Міф як першоджерело пізнання світу і людини / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 39-41. - Література : С.41 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
картина мира -- мифологическая картина мира -- философская картина мира -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мировоззрение -- мифологические мотивы в литературе -- мифологические образы -- мифология -- мифопоэтика -- міфи -- міфологічна картина світу -- міфологія -- міфопоетика -- світогляд -- украинская литература -- українська література -- філософська картина світу
Анотація: У статті йдеться про два основні способи формування світогляду людини (картини світу) - міфологічний і філософський.


Знайти схожі

5.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший наковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. Васьківська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 52-57. - Література : С.57 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- комунікативна компетентність -- людинознавство -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- человековедение
Анотація: Розглянуто актуальність проблеми формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину.


Знайти схожі

6.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- развитие образования -- науково- практичні семінари -- научно-практические семинары -- профільна освіта -- профильное образование -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация образования
Анотація: Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".


Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 22-25. - Література : С.25 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- виховання старшокласників -- воспитание на уроках литературы -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- социальная компетентность -- старшеклассники -- старшие классы -- старші класи -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття актуалізує проблему формування соціальної компетнтності старшокласників, зокрема на уроках літератури. Засвоєння знань про людину розглядається як основний компонент формування соціальної компетентності учнів.


Знайти схожі

8.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

9.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- семинары -- профільне навчання -- профильное обучение -- метапроектна діяльність -- філософія освіти -- философия образования -- наукові дослідження -- научные исследования -- педагогічна практика -- педагогическая практика
Анотація: Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)