Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мамун, Абдулла аль@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мамун, Абдулла аль (провідний науковий співробітник та керівник проекту "Подолання бідності" Центру соціального підприємництва Подвійного університету-Коледжу м.Пучонг; Малайзія).
    Визначення впливу мікрокредитування на активи мікропідприємств в містах Малайзії / А. аль Мамун, С. А. Вахаб, В. М. Сорі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 388-398 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5МАЛ)в7-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

   Микрокредитование

   Мікрокредитування

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бедность -- бідність -- малые предприятия -- малі підприємства -- малий бізнес -- малый бизнес -- городские агломерации -- міські агломерації -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- кредитные программы -- кредитні програми -- кредитополучатели -- кредитоотримувачі -- микрокредиты -- мікрокредити -- микропредприятия -- мікропідприємства -- производственные активы -- виробничі активи
Анотація: Оцінено вплив програми мікрокредитування «Аман Іхтіар Малайзія» (AIM) на активи мікропідприємств, власники яких — жінки з малозабезпечених верств населення в міській півострівній Малайзії. Для дослідження використано методику опитування різних груп за стратифікованим методом випадкової вибірки. Результати показали, що поточна ринкова вартість активів підприємства і транспортних засобів, що належать старим учасникам ринку, була відносно вища, ніж у нових учасників ринку. Середня ринкова вартість активів мікропідприємств, що належать старим учасникам ринку, також була значно вища. Програма AIM повинна бути зосереджена на тренінгах для одержувачів мікрокредитів, гнучких і різноманітних кредитних програмах і розширенні кола учасників. Уряду Малайзії також необхідно переглянути свою політику і забезпечити сприятливі умови для розвитку стійких конкурентних мікропідприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вахаб, Сазалі Абдул (декан Центру магістерський студій Малайзійського університету штата Келантан; м.Кота Бхару; Малайзія); Сорі, Зулькарнаїн Мухамад (декан Центру магістерський студій Університету штата Келантан; м.Кота Бхару; Малайзія); Аманах Ихтиар Малайзия, государственная программа микрокредитования Малайзии \о произв.\

Знайти схожі

2.


   
    Чинники впливу на вибір закладу вищої освіти [Текст] : емпіричне дослідження у Бангладеш / Б. Уддін [и др.] // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 27-37 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(5БАН)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Бангладеш
Кл.слова (ненормовані):
брендинг вищих навчальних закладів -- брендинг высших учебных заведений -- вибір вищого навчального закладу -- выбор высшего учебного заведения -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессиональное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- клиентские ожидания -- клієнтські очикування -- качество образования -- якість освіти -- потенциальные потребители высшего образования -- потенційні споживачі вищої освіти -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторный анализ -- факторний аналіз -- частные университеты -- приватні університети
Анотація: Оцінено чинники, що мають суттєву роль при виборі вищого навчального закладу. Зокрема, досліджено такі параметри як демографічний фон, фінансовий бік питання, якість освіти, інфраструктура університету, маркетинг, а також вплив родини та друзів. Дані зібрано шляхом опитування студентів університетів в найбільших містах Бангладешу. До зібраних даних застосовано описовий факторний аналіз, підтверджуючий факторний аналіз, а також моделювання за допомогою структурних рівнянь. Доведено, що найбільший вплив у такому виборі має фактор якості освіти. Результати та висновки дослідження можуть бути корисними менеджерам галузі вищої освіти при розробці стратегій з управління та маркетингу. Зокрема, вони можуть стати в нагоді при прийнятті рішень щодо більш ефективного використання ресурсів з тим, щоб найкраще відповідати очікуванням студентів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Уддін, Башір (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного університету м.Сайлет; Бангладеш); Мамун, Абдулла аль (доцент Школи бізнес-досліджень Південно-Західного університету; Бангладеш); Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)); Джувел, Расел Махмуд (молодший пропускний офіцер Національної міграційної служби Бангладеш)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)