Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Мамун, Абдулла аль@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мамун
,
Абдулла
аль
(провідний науковий співробітник та керівник проекту "Подолання бідності" Центру соці
аль
ного підприємництва Подвійного університету-Коледжу м.Пучонг; Малайзія).
Визначення впливу мікрокредитування на активи мікропідприємств в містах Малайзії / А.
аль
Мамун
, С. А. Вахаб, В. М. Сорі> // Акту
аль
ні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 388-398 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(5МАЛ)в7-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия
Фінанси підприємства
Микрокредитование
Мікрокредитування
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
бедность
--
бідність
--
малые предприятия
--
малі підприємства
--
малий бізнес
--
малый бизнес
--
городские агломерации
--
міські агломерації
--
государственная экономическая политика
--
державна економічна політика
--
кредитные программы
--
кредитні програми
--
кредитополучатели
--
кредитоотримувачі
--
микрокредиты
--
мікрокредити
--
микропредприятия
--
мікропідприємства
--
производственные активы
--
виробничі активи
Анотація:
Оцінено вплив програми мікрокредитування «Аман Іхтіар Малайзія» (AIM) на активи мікропідприємств, власники яких — жінки з малозабезпечених верств населення в міській півострівній Малайзії. Для дослідження використано методику опитування різних груп за стратифікованим методом випадкової вибірки. Результати показали, що поточна ринкова вартість активів підприємства і транспортних засобів, що належать старим учасникам ринку, була відносно вища, ніж у нових учасників ринку. Середня ринкова вартість активів мікропідприємств, що належать старим учасникам ринку, також була значно вища. Програма AIM повинна бути зосереджена на тренінгах для одержувачів мікрокредитів, гнучких і різноманітних кредитних програмах і розширенні кола учасників. Уряду Малайзії також необхідно переглянути свою політику і забезпечити сприятливі умови для розвитку стійких конкурентних мікропідприємств.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вахаб, Сазалі Абдул (декан Центру магістерський студій Малайзійського університету штата Келантан; м.Кота Бхару; Малайзія); Сорі, Зулькарнаїн Мухамад (декан Центру магістерський студій Університету штата Келантан; м.Кота Бхару; Малайзія); Аманах Ихтиар Малайзия, государственная программа микрокредитования Малайзии \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Чинники впливу на
вибір закладу вищої освіти [Текст] : емпіричне дослідження у Бангладеш / Б. Уддін [и др.]> // Акту
аль
ні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. -
№ 10
. - С. 27-37 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138:378
ББК
65.497(5БАН)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Бангладеш
Кл.слова (ненормовані):
брендинг вищих навч
аль
них закладів
--
брендинг высших учебных заведений
--
вибір вищого навч
аль
ного закладу
--
выбор высшего учебного заведения
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшее профессион
аль
ное образование
--
вища професійна освіта
--
высшие учебные заведения
--
вищі навч
аль
ні заклади
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
клиентские ожидания
--
клієнтські очикування
--
качество образования
--
якість освіти
--
потенци
аль
ные потребители высшего образования
--
потенційні споживачі вищої освіти
--
потребительский выбор
--
споживчий вибір
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
частные университеты
--
приватні університети
Анотація:
Оцінено чинники, що мають суттєву роль при виборі вищого навч
аль
ного закладу. Зокрема, досліджено такі параметри як демографічний фон, фінансовий бік питання, якість освіти, інфраструктура університету, маркетинг, а також вплив родини та друзів. Дані зібрано шляхом опитування студентів університетів в найбільших містах Бангладешу. До зібраних даних застосовано описовий факторний аналіз, підтверджуючий факторний аналіз, а також моделювання за допомогою структурних рівнянь. Доведено, що найбільший вплив у такому виборі має фактор якості освіти. Результати та висновки дослідження можуть бути корисними менеджерам галузі вищої освіти при розробці стратегій з управління та маркетингу. Зокрема, вони можуть стати в нагоді при прийнятті рішень щодо більш ефективного використання ресурсів з тим, щоб найкраще відповідати очікуванням студентів.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Уддін, Башір (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного університету м.Сайлет; Бангладеш);
Мамун
,
Абдулла
аль
(доцент Школи бізнес-досліджень Південно-Західного університету; Бангладеш); Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)); Джувел, Расел Махмуд (молодший пропускний офіцер Націон
аль
ної міграційної служби Бангладеш)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)