Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Митник, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Митник
,
Олександр
(кандидат педагогічних наук; доцент; професор).
Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О.
Митник
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний фахівець
--
конкурентоспособность специалиста
--
конкурентоспособность учителя
--
конкурентоспроможність вчителя
--
сучасний вчитель
--
современный учитель
--
структура особистості сучасного вчителя
--
структура личности современного учителя
--
методична робота
--
методическая работа
--
система методичної роботи
--
система методической работы
--
мотиваційна сфера
--
мотивационная сфера
--
пізнавальна сфера
--
познавательная сфера
--
педагогічна інтуїція
--
педагогическая интуиция
--
імпровізація
--
импровизация
--
педагогічна рефлексія
--
педагогическая рефлексия
--
інтелектуально-творчі уміння
--
интеллектуально-творческие умения
--
дослідницькі уміння
--
исследовательские умения
--
діагностичні вміння
--
диагностические умения
--
комунікативна складова
--
коммуникативная составляющая
--
педагогічна техніка
--
педагогическая техника
--
діалогічні уміння
--
диалогические умения
--
організаційна складова
--
организационная составляющая
--
емоційно-вольова складова
--
эмоционально-волевая составляющая
Анотація:
Розкрито зміст поняття "конкурентоспроможний вчитель"; розглянуто особливості організації внутрішньошкільної методичної роботи, спрямованої на розвиток мотиваційної, пізнавальної та соціальної сфер особистості вчителя.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О.
Митник
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
творчий процес
--
творческий процесс
--
етапи творчого процесу
--
этапы творческого процесса
--
теорія навчання
--
теория обучения
--
психолого-педагогічні умови
--
психолого-педагогические условия
--
понятієве мислення
--
понятийное мышление
--
ситуація розміркування
--
ситуация рассуждения
--
методи навчання
--
методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
метод образного бачення
--
метод образного видения
--
метод "мозкової атаки"
--
метод "мозговой атаки"
--
метод проблемно-пошукового діалогу
--
метод проблемно-поискового диалога
--
метод інверсії (обернення)
--
метод инверсии (переворота)
--
метод емпатії (особистої аналогії)
--
метод эмпатии (личностной аналогии)
--
метод інциденту
--
метод инцидента
--
навчальні ігри
--
учебные игры
--
составные урока
--
складові уроку
Анотація:
Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
3.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентісного підходу / О.
Митник
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
компетнтнісний підхід у сучасній освіті
--
компетентностный подход в современном образовании
--
професійна компетентність учителя
--
профессиональная компетентность учителя
--
теоретичні знання
--
теоретические знания
--
знання-засоби
--
знания-средства
--
знання-цінності
--
знания-ценности
--
післядипломна освіта вчителя
--
последипломное образование учителя
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
Анотація:
Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття "професійна компетентність вчителя щодо реалізації комптентнісного підходу у побудові навчально-виховного процесу", вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації вчителів, організаційні та психолого-педагогічні умови щодо розвитку професійної комптентності вчителя.
Знайти схожі
>
4.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О.
Митник
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
суб'єктність практичного психолога
--
метод мікровикладання
--
аналіз конкретних ситуацій
--
супервізія
--
метод супервізії
--
рольові тренінги
--
профессиональная подготовка
--
субъектность практического психолога
--
метод микропреподавания
--
анализ конкретных ситуаций
--
супервизия
--
метод супервизии
--
ролевые тренинги
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических психологов
--
форми і методи навчання
--
лекції
--
лекции
--
лекція прес-конференція
--
лекция пресс-конференция
--
лекція удвох
--
лекция вдвоем
--
лекція- дискусія
--
лекция -дискуссия
--
групова діяльність студентів
--
групповая деятельность студентов
--
метод педагогічної ігри
--
метод педагогической игры
--
педагогічні ігри
--
педагогические игры
Анотація:
Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-педагогічні умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.
Знайти схожі
>
5.
Бондар, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і психологі; директор).
Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О.
Митник
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний практичний психолог
--
конкурентоспособный практический психолог
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических психологов
--
загальні компетентності психологів
--
общие компетентности психологов
--
фахові компетентності психологів
--
специальные компетентности психологов
--
методи ігрового моделювання
--
методы игрового моделирования
--
розвивающий коучинг
--
развивающий коучинг
--
дидактический психоаналіз
--
дидактический психоанализ
--
активне соціально-психологічне навчання
--
активное социально-психологическое обучение
--
комплекс психомалюнків
--
комплекс психорисунков
--
практична спрямованість навчання
--
практическая направленность обучения
Анотація:
Розкрито досягнення професорсько-викладацького складу Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова щодо формування особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця у процесі професійної підготовки. Презентовано зміст загальних та фахових компетентностей
Дод.точки доступу:
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; завідувач кафедри практичної психології); Педагогічна конституція Європи \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології).
Як виховувати дошкільника-діяча / О.
Митник
, Л. Рижньова, Л. Захарченко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 2
. - С. 6-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.102.41
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
логіка
--
умственное развитие дошкольников
--
розумовий розвиток дошкільнят
--
розвиток мовлення
--
розвиток мислення
--
школа мислення
--
дошкільник-діяч
--
розвивальне освітнє середовище
--
евристичні запитання
--
завдання з логічним навантаженням
--
практичні поради
--
завдання на складання суджень
--
ігри-конструювання
--
використання наочних моделей
--
круги Ейлера
--
Ейлера круги
--
дидактичні ігри
--
наочне моделювання
--
логика
--
развитие речи
--
развитие мышления
--
школа мышления
--
дошкольник-деятель
--
развивающая образовательная среда
--
эвристические вопросы
--
соревнования
--
задания с логической нагрузкой
--
практические советы
--
задания на составление суждений
--
игры-конструирования
--
использование наглядных моделей
--
круги Эйлера
--
Эйлера круги
--
дидактические игры
--
наглядное моделирование
--
образовательные линии
Анотація:
Автори статті пропонують власні перевірені підходи до створення розвивального освітнього простору, в якому зростають дошкільнята, здатні логічно та критично мислити, творити й активно діяти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_2\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Рижньова, Лариса (методист); Захарченко, Лариса (вихователь-методист)
Знайти схожі
>
7.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; факультет педагогіки і психології).
Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О.
Митник
, І. Томаржевська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
професійна кар'єра випускників
--
профессиональная карьера выпускников
--
інтелектуальні вміння
--
интеллектуальные умения
--
профорієнтаційна робота
--
профориентационная работа
--
профорієнтаційні ситуації
--
профориентационные ситуации
--
профорієнтаційні тренінги
--
профориентационные тренинги
--
ділові профорієнтаційні ігри
--
деловые профориентационные игры
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
учнівська молодь
--
ученическая молодежь
--
завдання тренингів
--
задачи тренингов
--
етапи тренингів
--
этапы тренингов
--
діагностичні можливості гри
--
диагностические возможности игры
Анотація:
Розкрито зміст поняття "професійна кар'єра", "профоріентоційна ситуація"; охарактеризовано основні завдання профорієнтаційної роботи у сучасному закладі освіти, значення інтелектуальних умінь випускника у виборі професії, що є підгрунтям досягненя успіху в подальшій професійній кар'єрі. Запропоновано форми, методи профорієнтаційної роботи, зокрема ділові профорієнтаційні ігри. Презентовано профорієнтаційний тренінг як механізм підготовки старшокласників до свідомого вибору професії.
Дод.точки доступу:
Томаржевська, Інна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології; факультет педагогіки і психології)
Знайти схожі
>
8.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології ).
Теоретико-методичні засади становлення успішної в соціумі особистості під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / О.
Митник
, С. Манзер, Н. Цілик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
успішна в соціумі особистість
--
успешная в социуме личность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
технологія свідомого батьківства
--
технология сознательного отцовства
--
критерії сформованості готовності
--
критерии сформированности готовности
--
мотиваційна компонента готовності
--
мотивационная компонента готовности
--
теоретична компонента готовності
--
теоретическая компонента готовности
--
педагогічне мислення вчителя
--
педагогическое мышление учителя
--
соціальна компонента готовності
--
социальная компонента готовности
--
форми роботи з учнями
--
формы работы с учениками
--
семінари-практикуми
--
семинары-практикумы
--
рольові тренінги
--
ролевые тренинги
--
клубы методического творчества
--
клуби методичної творчості
Анотація:
Розкрито зміст понять "успішна в соціумі особистість", "готовність вчителя до формування успішної в соціумі особистості"; охорактеризовано критерії сформованості компонентів означеної готовності: мотиваційного, теоретичного, операційного та соціального; репрезентовано організаційно-методичне забезпечення процесу становлення успішної в соціумі особистості у ЗНЗ, найважливішими складовими якого є технологія свідомого батьківства та діяльність Клубу методичної творчості. Розглянуто приклади педагогіки задач, спрямиваних на розвиток надситуативного рівня мислення та зовнішньої педагогіки техніки вчителя.
Дод.точки доступу:
Манзер, Світлана (директор колегіуму "Олімп"); Цілик, Наталя (заступник директора з науково-методичної роботи колегіуму "Олімп")
Знайти схожі
>
9.
Митник
,
Олександр
(доктор педагогічних наук; професор).
Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша / О.
Митник
, С. Задніпрянець> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 10
. - С. 4-7 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
математика
--
логічне виховання
--
розвиток мовлення
--
розвиток мислення
--
дисципліна розуму
--
логічні блоки
--
ігри
--
картки
--
круги Ейлера
--
Ейлера круги
--
ігри з логічними квітами
--
логическое воспитание
--
развитие речи
--
развитие мышления
--
дисциплина ума
--
логические блоки
--
игры
--
карточки
--
круги Эйлера
--
Эйлера круги
--
засвоєння математичних знань
--
усвоение математических знаний
--
ігрові методики
--
игровые методики
--
блоки Дьєнеша
--
Дьєнеша блоки
Анотація:
Надані ігрові методики, що поєднують засвоєння математичних понять з розвитком логічного мислення.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана (вихователь-методист); Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик; психолог; педагог; професор ; 1916-2014) \о нем\; Ейлер, Леонард (математик; механік ; 1707-1783) \о нем\; Продовж ряд, гра \о произв.\; Добери блок не такої форми, кольору, величини, гра \о произв.\; Засели будиночки, таблиця \о произв.\Побудуй будинок, гра \о произв.\; Знайди квітку за кольором, величиною, формою, гра \о произв.\; Посади квітки на клумбу, гра \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)