Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Митник, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Митник, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; професор).
    Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний фахівець -- конкурентоспособность специалиста -- конкурентоспособность учителя -- конкурентоспроможність вчителя -- сучасний вчитель -- современный учитель -- структура особистості сучасного вчителя -- структура личности современного учителя -- методична робота -- методическая работа -- система методичної роботи -- система методической работы -- мотиваційна сфера -- мотивационная сфера -- пізнавальна сфера -- познавательная сфера -- педагогічна інтуїція -- педагогическая интуиция -- імпровізація -- импровизация -- педагогічна рефлексія -- педагогическая рефлексия -- інтелектуально-творчі уміння -- интеллектуально-творческие умения -- дослідницькі уміння -- исследовательские умения -- діагностичні вміння -- диагностические умения -- комунікативна складова -- коммуникативная составляющая -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- діалогічні уміння -- диалогические умения -- організаційна складова -- организационная составляющая -- емоційно-вольова складова -- эмоционально-волевая составляющая
Анотація: Розкрито зміст поняття "конкурентоспроможний вчитель"; розглянуто особливості організації внутрішньошкільної методичної роботи, спрямованої на розвиток мотиваційної, пізнавальної та соціальної сфер особистості вчителя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку
Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

3.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентісного підходу / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
компетнтнісний підхід у сучасній освіті -- компетентностный подход в современном образовании -- професійна компетентність учителя -- профессиональная компетентность учителя -- теоретичні знання -- теоретические знания -- знання-засоби -- знания-средства -- знання-цінності -- знания-ценности -- післядипломна освіта вчителя -- последипломное образование учителя -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование
Анотація: Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття "професійна компетентність вчителя щодо реалізації комптентнісного підходу у побудові навчально-виховного процесу", вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації вчителів, організаційні та психолого-педагогічні умови щодо розвитку професійної комптентності вчителя.


Знайти схожі

4.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- суб'єктність практичного психолога -- метод мікровикладання -- аналіз конкретних ситуацій -- супервізія -- метод супервізії -- рольові тренінги -- профессиональная подготовка -- субъектность практического психолога -- метод микропреподавания -- анализ конкретных ситуаций -- супервизия -- метод супервизии -- ролевые тренинги -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- форми і методи навчання -- лекції -- лекции -- лекція прес-конференція -- лекция пресс-конференция -- лекція удвох -- лекция вдвоем -- лекція- дискусія -- лекция -дискуссия -- групова діяльність студентів -- групповая деятельность студентов -- метод педагогічної ігри -- метод педагогической игры -- педагогічні ігри -- педагогические игры
Анотація: Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-педагогічні умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.



Знайти схожі

5.


    Бондар, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; завідувач кафедри педагогіки і психологі; директор).
    Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний практичний психолог -- конкурентоспособный практический психолог -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- загальні компетентності психологів -- общие компетентности психологов -- фахові компетентності психологів -- специальные компетентности психологов -- методи ігрового моделювання -- методы игрового моделирования -- розвивающий коучинг -- развивающий коучинг -- дидактический психоаналіз -- дидактический психоанализ -- активне соціально-психологічне навчання -- активное социально-психологическое обучение -- комплекс психомалюнків -- комплекс психорисунков -- практична спрямованість навчання -- практическая направленность обучения
Анотація: Розкрито досягнення професорсько-викладацького складу Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова щодо формування особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця у процесі професійної підготовки. Презентовано зміст загальних та фахових компетентностей


Дод.точки доступу:
Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри практичної психології); Педагогічна конституція Європи \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології).
    Як виховувати дошкільника-діяча / О. Митник, Л. Рижньова, Л. Захарченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 6-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.41
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- умственное развитие дошкольников -- розумовий розвиток дошкільнят -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- школа мислення -- дошкільник-діяч -- розвивальне освітнє середовище -- евристичні запитання -- завдання з логічним навантаженням -- практичні поради -- завдання на складання суджень -- ігри-конструювання -- використання наочних моделей -- круги Ейлера -- Ейлера круги -- дидактичні ігри -- наочне моделювання -- логика -- развитие речи -- развитие мышления -- школа мышления -- дошкольник-деятель -- развивающая образовательная среда -- эвристические вопросы -- соревнования -- задания с логической нагрузкой -- практические советы -- задания на составление суждений -- игры-конструирования -- использование наглядных моделей -- круги Эйлера -- Эйлера круги -- дидактические игры -- наглядное моделирование -- образовательные линии
Анотація: Автори статті пропонують власні перевірені підходи до створення розвивального освітнього простору, в якому зростають дошкільнята, здатні логічно та критично мислити, творити й активно діяти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_2\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Рижньова, Лариса (методист); Захарченко, Лариса (вихователь-методист)

Знайти схожі

7.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; факультет педагогіки і психології).
    Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
професійна кар'єра випускників -- профессиональная карьера выпускников -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- профорієнтаційні ситуації -- профориентационные ситуации -- профорієнтаційні тренінги -- профориентационные тренинги -- ділові профорієнтаційні ігри -- деловые профориентационные игры -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- завдання тренингів -- задачи тренингов -- етапи тренингів -- этапы тренингов -- діагностичні можливості гри -- диагностические возможности игры
Анотація: Розкрито зміст поняття "професійна кар'єра", "профоріентоційна ситуація"; охарактеризовано основні завдання профорієнтаційної роботи у сучасному закладі освіти, значення інтелектуальних умінь випускника у виборі професії, що є підгрунтям досягненя успіху в подальшій професійній кар'єрі. Запропоновано форми, методи профорієнтаційної роботи, зокрема ділові профорієнтаційні ігри. Презентовано профорієнтаційний тренінг як механізм підготовки старшокласників до свідомого вибору професії.


Дод.точки доступу:
Томаржевська, Інна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології; факультет педагогіки і психології)

Знайти схожі

8.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології ).
    Теоретико-методичні засади становлення успішної в соціумі особистості під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
успішна в соціумі особистість -- успешная в социуме личность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- технологія свідомого батьківства -- технология сознательного отцовства -- критерії сформованості готовності -- критерии сформированности готовности -- мотиваційна компонента готовності -- мотивационная компонента готовности -- теоретична компонента готовності -- теоретическая компонента готовности -- педагогічне мислення вчителя -- педагогическое мышление учителя -- соціальна компонента готовності -- социальная компонента готовности -- форми роботи з учнями -- формы работы с учениками -- семінари-практикуми -- семинары-практикумы -- рольові тренінги -- ролевые тренинги -- клубы методического творчества -- клуби методичної творчості
Анотація: Розкрито зміст понять "успішна в соціумі особистість", "готовність вчителя до формування успішної в соціумі особистості"; охорактеризовано критерії сформованості компонентів означеної готовності: мотиваційного, теоретичного, операційного та соціального; репрезентовано організаційно-методичне забезпечення процесу становлення успішної в соціумі особистості у ЗНЗ, найважливішими складовими якого є технологія свідомого батьківства та діяльність Клубу методичної творчості. Розглянуто приклади педагогіки задач, спрямиваних на розвиток надситуативного рівня мислення та зовнішньої педагогіки техніки вчителя.


Дод.точки доступу:
Манзер, Світлана (директор колегіуму "Олімп"); Цілик, Наталя (заступник директора з науково-методичної роботи колегіуму "Олімп")

Знайти схожі

9.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша / О. Митник, С. Задніпрянець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
математика -- логічне виховання -- розвиток мовлення -- розвиток мислення -- дисципліна розуму -- логічні блоки -- ігри -- картки -- круги Ейлера -- Ейлера круги -- ігри з логічними квітами -- логическое воспитание -- развитие речи -- развитие мышления -- дисциплина ума -- логические блоки -- игры -- карточки -- круги Эйлера -- Эйлера круги -- засвоєння математичних знань -- усвоение математических знаний -- ігрові методики -- игровые методики -- блоки Дьєнеша -- Дьєнеша блоки
Анотація: Надані ігрові методики, що поєднують засвоєння математичних понять з розвитком логічного мислення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана (вихователь-методист); Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик; психолог; педагог; професор ; 1916-2014) \о нем\; Ейлер, Леонард (математик; механік ; 1707-1783) \о нем\; Продовж ряд, гра \о произв.\; Добери блок не такої форми, кольору, величини, гра \о произв.\; Засели будиночки, таблиця \о произв.\Побудуй будинок, гра \о произв.\; Знайди квітку за кольором, величиною, формою, гра \о произв.\; Посади квітки на клумбу, гра \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)