Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Мудрак, Руслан Петрович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мудрак, Руслан Петрович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва).
    Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 69-84 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 1990-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 1990-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленные предприятия -- агропромислові підприємства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- аналіз споживання -- анализ потребления -- безопасность продукции -- безпечність продукції -- внутриотраслевые несоответствия -- внутрішньогалузеві невідповідності -- картельные сговоры -- картельні змови -- качество продукции -- якість продукції -- маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- молоко -- молочное сырье -- молочна сировина -- молочная продукция -- молочна продукція -- неэластичный спрос -- нееластичний попит -- рынок молочной продукции -- ринок молочної продукції -- пищевые товары -- харчові товари -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- эластичность спроса -- еластичність попиту
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною і доходом. Обґрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Юрій Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва); Корман, Ірина Іванівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)