Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Назаренко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Назаренко, Т. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії географічної і економічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
    Географічна освіта у профільній школі / Т. Назаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- географічна освіта -- профільне навчання географії -- методика викладання географії -- географічний профіль закладу -- курси за вибором -- учебные предметы -- географическое образование -- профильное обучение географии -- методика преподавания географии -- географический профиль обучения -- курсы по выбору
Анотація: Про зміст географічної освіти у профільнії школі, та організацію профільного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т.Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліографія : С.76 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання географії -- методика викладання географії -- методика преподавания географии -- образование Украины -- освіта України -- преподавание географии -- профильная школа -- профильное образование -- профильное обучение -- профільна освіта -- профільна школа -- профільне навчання -- психолого-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- специализация знаний -- спеціалізація знань -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати можливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавльно-теоретичними й логічними елементами методики.


Дод.точки доступу:
Назаренко, Т. Г.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)