Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Огнев'юк, Віктор@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Огнев'юк, Віктор (ректор Київського університету імені Бориса Гринченка; доктор філософських наук; професор; член кореспондент АПН України).
    Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Огнев'юк // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 2-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
філософська парадигма освіти -- прикладна філософія -- освітологія -- аналітична філософія -- дуалізм -- соціальний реконструктивізм -- філософія освіти -- екзистенційна філософська рефлексія -- дослідження філософії освіти -- философская парадигма образования -- прикладная философия -- аналитическая философия -- философия образования -- исследования философии образования
Анотація: Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти.


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. (український філософ) \о нем\; Хірст, П. (професор Кембріджського університету) \о нем\; Шеффлер, І. (професор університету в Індіанополюсі) \о нем\; Гессен, С.І. (російський філософ і вчений - педагог) \о нем\; Гершунський, Б. (російський учений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Огнев'юк, Віктор (доктор філософськиї наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Київського університету імені Бориса Гринченка).
    Освітологія - науковий напрям дослідження сфери освіти / В. Огнев'юк, С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 44-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
сфера освіти -- сфера образования -- освітологія -- освитология -- концепція освітології -- концепции освитологии -- освітологічна педагогіка -- освитологическая педагогика -- освітні системи -- образовательные системы -- освітні дослідження -- образовательные исследования -- інтегровані дослідження -- интегрированные исследования
Анотація: Розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування; з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою; визначено основні етапи розвитку освітології; напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, спрямованих на подолання суперечностей між вимогами суспільства до сфери освіти й реальним станом її розвитку.


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету імені Бориса Гринченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Огнев'юк, Віктор (доктор філософських наук; дійсний член НАПН України; ректор).
    "Аватари" поступу / В. Огнев'юк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аватари -- вік цифрових технологій -- век цифровых технологий -- українська освіта -- украинское образование -- заробітна плата вчителів -- заработная плата учителей -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- людський капітал -- человеческий капитал -- додаткова цивілізаційна вартість -- дополнительная цивилизационная стоимость -- негативний образ вчителя -- негативный образ учителя -- емоційна самосвідомість педагога -- эмоциональное самосознание педагога -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- особистісні якості вчителя -- личные качества учителя
Анотація: Проаналізовано можливі шляхи подолання цифрового розриву між учителями й учнями, відсутності мотивації педагогів старшого покоління до подолання такого розриву, невмотивованості молодих педагогів працювати у сфері освіти. Запропоновано підходи до розв'язання означених проблем шляхом зміни освітніх програм, відмови від уніфікації педагогічної освіти, забезпечення практико-орієнтованого підходу у підготовці вчителя, посилення людинознавчого змісту педагогічної освіти, розвитку лідерських якостей педагогів, уміння поєднувати знання вікової психології із застосуван¬ням інноваційних технологій навчання. Значну увагу приділено питанням зміни соціального становища педагогів в Україні як необхідної умови переходу до пріоритету людського розвитку.


Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)