Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Полонська, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Полонська
, Т.
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т.
Полонська
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальні досягнення
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
педагогический мониторинг
--
пізнавальна діяльність учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
портфолио
--
портфоліо
--
учебные достижения
--
якість освіти
Анотація:
Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
>
2.
Полонська
, Т. К.
Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К.
Полонська
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
загальноосвітні школи
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
методика викладання іноземних мов в школі
--
методика преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
общеобразовательные школы
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
процес навчання
--
процесс обучения
--
результативність навчання
--
результативность обучения
--
старша школа
--
старшая школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)