Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Романова, Лідія@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Романова
,
Лідія
(кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів /
Лідія
Романова
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные способы обучения
--
интерактивные формы работы
--
інноваційні технології навчання
--
інтерактивні способи навчання
--
інтерактивні технології
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
професійна освіта
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
профессиональное образование
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова професійного спрямування
Анотація:
Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.
Знайти схожі
>
2.
Романова
,
Лідія
Василівна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В.
Романова
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 10
. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.32г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельского хозяйства
Економіка сільського господарства
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Европа
Європа
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрный маркетинг
--
аграрний маркетинг
--
региональное управление
--
регіональне управління
--
сельские территории
--
сільські території
--
территориальный маркетинг
--
територіальний маркетинг
--
регіональний маркетинг
--
региональный маркетинг
--
маркетинг сельских территорий
--
маркетинг сельских территорий
--
экономические механизмы
--
економічні механізми
Анотація:
Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)