Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рябченко, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Рябченко, Володимир.
    Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: философия образования
   філософія освіти

   социология образования

   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище
Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рябченко, Володимир.
    Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: педагогічний процес у вищій школі
   педагогический процесс в вузе

   педагогічні технології

   педагогические технологии

   виховання особистості

   воспитание личности

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- автономія -- освіта -- вищі навчальні заклади -- виховне середовище -- соціалізація
Анотація: Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Рябченко, Володимир (кандидат сільскогосподарських наук ).
    Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / В. Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Высшее образование в Украине
   Вища освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- світоглядно-компетентнісний аспект -- соціальний паразитизм -- фальсифікація вищої освіти -- якість вищої освіти -- высшая школа -- мировозренческо-компетентностный аспект -- социальный паразитизм -- фальсификация высшего образования -- качество высшего образования -- реальное высшее образование -- реальна вища освіта -- номинальное высшее образование -- номінальна вища освіта
Анотація: Схарактеризовано легальну фальсифікацію вітчизняної вищої освіти як підміну реальної вищої освіти номінальною, що не лише гальмує цивілізований розвиток України, а й несе в собі загрози її національної безпеці.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рябченко, Володимир (кандидат сільськогосподарських наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник відділу якості вищої освіти).
    Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 12-27. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2 + 74.58ц
Рубрики: Образование. Педагогика
   Философия образования

   Освіта. Педагогіка

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освітянські реформи -- світоглядно-компетентнісний підхід -- ринок праці -- інтеграція освіти -- высшее образование -- образовательные реформы -- мировоззренческо-компетентностный подход -- рынок труда -- интеграция образования -- реформи вищої освіти -- якість освіти -- реформы высшего образования -- качество высшего образования
Анотація: Проаналізовано основні реформи вищої школи України, які були здійснені за останні 35 років та їх вплив на якість вищої освіти.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)