Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Степко, М. Ф.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
>
Шифр: П25/2009/1
Журнал
Педагогіка і психологія
: вісник Академії педагогічних наук України. - К., 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 1
Зміст:
Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій
/ В. І. Луговий. - С.5-17
Степко
, М. Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу
/ М. Ф.
Степко
. - С.34-39
Рогова, П. І. Освітянські бібліотеки України в реалії програми рівного доступу до якісної освіти
/ П. І. Рогова, І. І. Хемчян, Т. О. Судіна. - С.128-138
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Степко
, М. Ф.
Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу / М. Ф.
Степко
> // Педагогіка і психологія : Вісник Академіі педагогічних наук України. - 2009. -
№ 1
. - С. 34-39
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
ВИЩА ОСВІТА
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
Кл.слова (ненормовані):
Высшее образование
--
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
--
РЕФОРМИРОВАНИЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
--
вища освіта
--
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
--
РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.04.2009р. Інв.2504ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Степко
, М. Ф.
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф.
Степко
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
национальные системы образования
--
національні системи освіти
--
образовательно-квалификационные требования
--
образовательные стандарты
--
освітні стандарти
--
освітньо-кваліфікаційні вимоги
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна квалификация
--
профессиональная квалификация
--
якість освіти
Анотація:
Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)