Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шуневич, Оксана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Навчальна програма курсу за вибором "Робота з навчальними текстами" : схвалено для використання в ЗНЗ. Лист МОН України від 19.10.10 № 1.4/18-Г-725 / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 61-64. - Література : С.64 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
восприятие и понимание текста -- конспектирование учебного текста -- конспектування навчального тексту -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовні вправи -- прочитання тексту -- прочтение текста -- работа с текстом -- робота з текстами -- робота з текстом -- розуміння тексту -- стилистические упражнения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор пропонує навчальну програму курсу за вибором "Робота з навчальними текстами" для 10 класу.


Знайти схожі

2.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- лингводидактика -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированный подход -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтоване навчання -- теория множественного интеллекта -- теорія множинного інтелекта -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)