Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=Аакера модель<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мок Кім Ман Менді
(провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі
Аакера
/ Мок Кім Ман Менді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
Аакера
модель
--
брендинг
--
брендінг
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
бренды стран
--
бренди країн
--
имена брендоа
--
імена брендів
--
капитал бренда
--
капітал бренду
--
концептуальные подходы
--
концептуальні підходи
--
логотипы
--
логотипи
--
миссия брендов
--
місія брендів
--
модель
Аакера
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивный имидж
--
позитивний імідж
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
слоганы
--
слогани
--
узнаваемые бренды
--
впізнавані бренди
Анотація:
Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі
Аакера
, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
2.
Затварницька-Мадура, Беата
(PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.77
ББК
65.42г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
Аакера
модель
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
брендинг
--
брендінг
--
концептуальные подходы
--
концептуальні підходи
--
модель
Аакера
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивный имидж
--
позитивний імідж
--
потребительское доверие
--
доверие потребителей
--
довіра споживачів
--
узнаваемые бренды
--
впізнавані бренди
Анотація:
Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)