Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Мельник, Т. С.
    Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт
   Пасажирський залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
сервисный бренд -- брендинг -- пасажирський залізничний транспорт -- пассажирский железнодорожный транспорт -- сервісний бренд -- брендінг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.12.2009р. Інв.3057ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шевелева, Т.
    Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. - 2010. - № 9. - С. 12-16 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Блінова, Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Стратегія державного брендінгу України / Є. В. Блінова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 115-119. - Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
политический бренд -- політичний бренд -- брендинг государства -- брендінг держави -- внешняя политика -- національні бренди -- национальные бренды -- зовнішня політика
Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

5.


    Мотриченко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
    Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговые марки

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- брендинг -- брендінг -- бренд-менеджмент -- мировые рейтинги -- світові рейтинги -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінювання -- украинские компании -- українські компанії -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ).
    Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- антропоморфізм -- бренди -- контент-маркетинг -- медіабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компанія -- клієнтський сервіс -- соціальні комунікації -- брендінг -- социальные сети -- антропоморфизм -- бренды -- контент-маркетинг -- медиабартер -- PR -- SMM -- онлайн-компания -- клиентский сервис -- социальные коммуникации -- брендинг
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1 + 65.42г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы экономической теории

   Основи економічної теорії

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Теория торговли

   Теорія торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- гламурна економіка -- гламурная экономика -- glam-капитализм -- glam-капіталізм -- гламурный капитализм -- гламурний капіталізм -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- институциализация торговли -- інститутуалізація торгівлі -- конвенции торовли -- конвенції торгівлі -- конвенциональные среды -- конвенційні середовища -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговое предпринимательство -- торговельне підприємництво -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- тренды -- тренди -- фреймы -- фрейми -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

8.


    Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща).
    Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі / Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050.2(4ПОЛ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организация управления региональной экономикой

   Організація управління регіональною економікою

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
Анхольта класификация городских брендов -- Анхольта класифікація міських брендів -- брендинг городов -- брендінг міст -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне прартнерство -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж местностей -- імідж місцевостей -- индивидуализация местностей -- індивідуалізація місцевостей -- класификация городских брендов Анхольта -- класифікація міських брендів Анхольта -- малые города -- малі міста -- маркетинг -- местная привлекательность -- місцева привабливість -- местные стейкхолдеры -- місцеві стейкхолдери -- регионы -- регіони -- управленческая методология -- управлінська методологія -- фокус-группы -- фокус-групи
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Флорек, Магдалена (ад''кт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

9.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- внутренний маркетинг туризма -- внутрішній маркетинг туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- контактный персонал -- контактний персонал -- персональные бренды -- персональні бренди -- туристические фирмы -- туристичні фірми -- фирменные бренды -- фірмові бренди
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

10.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

11.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


   
    PR-профі шукали гармонію // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 4-5 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конгреси -- конгрессы -- міжнародні виставки реклами -- международные выставки рекламы -- мас-медіа -- масс-медиа -- брендінг -- брендинг -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медія REX відбувся 3-й Український PR-Space Congress, на якій були присутні представники агро та банківських сфер, енергетики, ресторанної галузі та електронної комерції.


Дод.точки доступу:
Український PR-Space Congress \о нем\; Міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медія REX \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Бажерна К.В., Марія (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 88-93 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- воспринимаемая лояльность -- сприймана лояльність -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- поведенческая лояльность -- поведінкова лояльність -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- теория пороговых значений -- теорія порогових значень -- типи лояльності -- типы лояльности
Анотація: Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.


    Саніна, Ольга.
    Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 29-37 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду міста -- стратегия бренда города -- бренд міста -- бренд города -- брендінг міста -- брендинг города -- етапи стратегії бренду -- этапы стратегии бренда -- алгоритм розроблення стратегії бренду міст -- алгоритм разработки стратегии бренда городов -- алгоритм реалізації стратегії бренду міст -- алгоритм реализации стратегии бренда городов -- SWOT-аналіз -- PEST-аналіз -- інструменти дослідження міста -- инструменты исследования города -- позиціонування міст -- позицирование городов -- приклади позиціонування міст -- примеры позицирования городов -- бренды малых городов -- бренди малих міст
Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Пирч, Мар’яна

Знайти схожі

15.


    Стріжкова, Юлія (маркетолог).
    Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку [Текст] / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 8-15 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові коммунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- брендінг -- брендинг -- драйвери бренду -- драйверы бренда -- автомобільна галузь -- автомобильная отрасль -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов
Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації.


Дод.точки доступу:
Гайдамаха, Олена (керівник)

Знайти схожі

16.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

17.


    Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)

Знайти схожі

18.
   65.290с-5
   Б 79


    Болотіна, І. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств [Текст] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 72-75 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- виртуальный маркетинг -- віртуальний маркетинг -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные системы -- інформаційні системи -- промо-сайты -- промо-сайти -- рыночная система -- ринкова система -- системная инфраструктура -- системна інфраструктура
Анотація: Наведено результати досліджень щодо особливостей використання ІНТЕРНЕТ-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що ґрунтується на використанні перспективних ІНТЕРНЕТ-технологій та оптимальної інфраструктури інформаційних систем підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

19.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Музиченко-Козловська, О. В.
    Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- туристичний бренд -- туристический бренд -- маркетинг -- логотип -- туристичний брендінг -- туристический брендинг


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Колесник, М. В.
    Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності / М. В. Колесник // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 169-175 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/233/231. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Фінанси підприємств
   Финансы предприятий

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- управління брендом -- управление брендом -- брендінг -- брендинг -- процесний підхід -- процессный подход -- брендування товарів -- брендирование товаров

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)