Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вартість брендів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

2.


    Мотриченко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
    Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговые марки

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- брендинг -- брендінг -- бренд-менеджмент -- мировые рейтинги -- світові рейтинги -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінювання -- украинские компании -- українські компанії -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


   
    За останній рік бренд Apple став дорожче від Google [Електронний ресурс] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 70. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бренди -- бренды -- торговельні марки -- торговые марки -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- рейтинги -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Проаналізовано рейтинг найдорожчих брендів світу.


Дод.точки доступу:
Millward Brown, агенство \про нього\; Brandz Top 100, рейтинг \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)