Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стоимость бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)