Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=страховой маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
368
ББК
65.271
Рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії
--
брендінг страхових компаній
--
бренд страхових компаній
--
ребрендінг страхових компаній
--
маркетинг
страхових компаній
--
страховий
маркетинг
--
нематеріальні активи
--
імідж компаній
--
імідж страхових компаній
--
маркетинг
ові технології страхових компаній
--
стратегії бренду страхової компанії
--
вартість брендів
--
оцінка вартості бренду
--
ринок брендів
--
страховые компании
--
брендинг страховых компаний
--
бренд страховых компаний
--
ребрендинг страховых компаний
--
маркетинг
страховых компаний
--
страховой
маркетинг
--
нематериальные активы
--
имидж компаний
--
имидж страховых компаний
--
маркетинг
овые технологии страховых компаний
--
стратегии бренда
страховой
компании
--
стоимость бренда
--
оценка стоимости бренда
--
рынок брендов
Анотація:
Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".
Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Лобова, О. М.
(кандидат економічних наук; асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту).
Теоретичні основи
маркетинг
ової діяльності страхової компанії [Текст] / О. М. Лобова, А. Є. Анікеєнко> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. -
№ 6
. - С. 62-67 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
368
ББК
65.271
Рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Кл.слова (ненормовані):
страховий
маркетинг
--
страховой
маркетинг
--
маркетинг
ова діяльність
--
маркетинг
овая деятельность
--
маркетинг
ові стратегії
--
маркетинг
овые стратегии
--
страхові компанії
--
страховые компании
--
прибутковість
--
прибыльность
--
конкуренція
--
конкуренция
--
реалізація страхового продукту
--
реализация страхового продукта
--
канали реалізації
--
каналы реализации
Анотація:
Визначено теоретичні основи
маркетинг
ової діяльності страхової компанії. З'ясовано сутність страхового
маркетинг
у та охарактеризовано етапи процесу впровадження
маркетинг
у в діяльність страхових компаній. Встановлено показники що необхідні для оцінки
маркетинг
ового стану компанії. Досліджено прибутковості різних видів страхових послуг 2-х провідних страхових компаній України. Охарактеризовано структуру придбання страхового полісу за допомогою методів кількісного вимірювання. Узагальнено методи реалізації страхових продуктів.
Дод.точки доступу:
Анікеєнко, А. Є. (магістр )
Знайти схожі
>
3.
Заколодяжний, В. О.
(аспірант).
Інноваційні підходи до формування
маркетинг
ової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. -
№ 9
. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
368
ББК
65.271
Рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інновації в страхуванні
--
інноваційні продукти страхування
--
страховий
маркетинг
--
маркетинг
в страхуванні
--
маркетинг
ові інновації
--
нетрадиційний
маркетинг
--
інтернет-
маркетинг
--
брендування сайтів
--
вірусний
маркетинг
--
банерна реклама
--
спливаюча банерна реклама
--
спонсорські пакети
--
відеоконтент у мережі wi-fi
--
инновации в страховании
--
инновационные продукты страхования
--
страховой
маркетинг
--
маркетинг
в страховании
--
маркетинг
овые инновации
--
нетрадиционный
маркетинг
--
интернет-
маркетинг
--
брендирование сайтов
--
вирусный
маркетинг
--
банерная реклама
--
всплывающая баннерная реклама
--
спонсорские пакеты
--
видеоконтент в сети wi-fi
Анотація:
Розглянуто необхідність використання інноваційного
маркетинг
у для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного
маркетинг
у, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)