Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.


    Шерепа, Е. Н. (магистр, ГЭТУТ).
    Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте / Е. Н. Шерепа // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   МАРКЕТИНГ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- РЫНОК -- ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РИНОК -- ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.09.2008р. Інв.1821ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет).
    Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 28-30 : табл., рис
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетингова діяльність -- агропромисловий комплекс -- АПК -- аграрний ринок -- сільськогосподарська продукція -- продукти споживання -- агромаркетинг -- структура агромаркетинга -- маркетингові кооперативи -- агропромышленный комплекс -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые исследования -- сельскохозяйственная продукция -- продукты потребления -- маркетинговые кооперативы
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Кодацкий, В. П.
    Совершенствование управления предприятием / В. П. Кодацкий // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 11. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- оптимізація управління -- просунення товару -- маркетингова діяльність -- менеджмент на підприємстві -- управление предприятием -- оптимизация управления -- продвижение товара -- маркетинговая деятельность -- менеджмент на предприятии
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2249ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Голосун, В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету).
    Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін / В. Голосун // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 18-21 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємств -- ціноутворення -- ціни на сільгоспродукцію -- ціни на зернові культури -- ціни на зерно кукурудзи -- ринок зірна -- коливання цін -- ланцюг вартості сільгоспродукції -- витрати підприємств -- агропромислові підприємства -- АПК -- агропромисловий комплекс -- сільськогосподарська продукція -- маркетингова діяльність -- ценовая политика предприятий -- ценообразование -- цены на сельхозпродукцию -- цены на зерновые культуры -- цены на зерно кукурузы -- рынок зерна -- колебания цен -- цепь стоимости сельхозпродукции -- затраты предприятий -- агропромышленные предприятия -- агропромышленный комплекс -- АПК -- сельскохозяйственная продукция -- маркетинговая деятельность
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-45 + 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Економічне районування

   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция
--Экономическое районирование
Кл.слова (ненормовані):
продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Ковальчук, С.
    Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- бенчмаркитенг -- стратегічне управління -- види бенчмаркетингу -- бізнес -- маркетинговая деятельность -- стратегическое управление -- виды бенчмаркетинга -- бизнес
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Зайцева, Алла (аспірантка).
    Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Тимощук, Мирослава (кандидат економічних наук).
    Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств / М. Тимощук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
потенціал підприємств -- маркетингова діяльність -- управління підприємством -- ресурси -- потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность -- управление предприятием -- ресурсы -- методи оцінки -- методы оценки
Анотація: Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні форуми -- международные форумы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- регіони знань -- регионы знаний -- транскордонне співробітництво -- трансграничное сотрудничество
Анотація: Мета форуму, програма та завдання.


Дод.точки доступу:
Регіони знань: Україна в европейському просторі освіти-науки-інновацій для ревіталізації та процвітання територій, міжнародний форум \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Стефанишин, Владислав (керівник відділу маркетингу і розвитку ТОВ ТД "Водна техніка", здобувач кафедри маркетингу ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана").
    Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
система показників -- збалансовані показники -- стратегічне управління -- операційне управління -- фінансовий менеджмент -- інвестиції -- ринкова конкуренція -- маркетингова діяльність -- система показателей -- сбалансованные показатели -- стратегическое управление -- операционное управление -- финансовый менеджмент -- инвестиции -- рыночная конкуренция -- маркетинговая деятельность
Анотація: Сутність збалансової системи показників у стратегічному та операційному управлінні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Доронін, Василь.
    Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки
Анотація: Формування ринку вина.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

16.


    Кудла, Н. (доцент; кандидат економічних наук).
    Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі / Н. Кудла // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 2. - С. 79-84 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сільський туризм -- маркетингові заходи -- агротуризм -- маркетингова діяльність -- агротуристичні продукти -- структура агротуристичних продуктів -- сельское хозяйство -- сельский туризм -- маркетинговые мероприятия -- маркетинговая деятельность -- агротуристические продукты -- структура агротуристических продуктов
Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері. Підкреслено залежність успіху агротуристичного господарства від вправного просування своїх послуг з використанням реклами, ЗМІ тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: Про застосування комплексу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- механізм державного управління -- механизм государственного управления -- механізм менеджменту -- механизм менеджмента -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- державно-адміністративний менеджмент -- государственно-административный менеджмент -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетинг-менеджмент -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг -- маркетинг мережевого типу -- маркетинг сетевого типа
Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
    Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины).
    Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Одесса

    Україна

    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій
Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

20.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)