Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мировые товарные рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Глобалізація брендів на світових товарних ринках / Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 7-10 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- світові товарні ринки -- глобалізація брендів -- маркетингова діяльність -- бренд-менеджмент -- міжнародний маркетинг -- маркетингова політика -- управлінські програми -- транснаціональний бренд -- імідж компаній -- товарные рынки -- мировые товарные рынки -- глобализация брендов -- маркетинговая деятельность -- международный маркетинг -- маркетинговая политика -- управленческие программы -- транснациональный бренд -- имидж компаний
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.


    Степасюк, Л. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету біоресурсів і природокористування України).
    Конкурентоспроможність продукції скотарства на світовому ринку / Л. М. Степасюк, З. М. Тітенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 102-106 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы внешней торговли, 2001-2011 гг.

   Фінанси зовнішньої торгівлі, 2001-2011 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- конкуренция -- конкуренція -- говядина -- яловичина -- індекс -- імпорт -- мировые товарные рынки -- світові товарні ринки -- молоко -- мясо -- м'ясо -- конкурентоспособность мясной продукции -- конкурентоспроможність м'ясної продукції -- оценочная методология -- оціночна методологія -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція -- украинское скотоводство -- українське скотарство -- ценовые индексы -- цінові індекси -- экспорт мясной продукции -- експорт м'ясної продукції -- експорт яловичини -- экспорт говядины
Анотація: Розглянуто методи визначення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку. Здійснено детальний аналіз конкурентоспроможності вітчизняного молока та яловичини на світовому ринку та обгрунтовано напрями її підвищення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Тітенко, З.М. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)