Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (26)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (13)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 749
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Петренко, С.
    Особенности организации маркетингового контроля в обществе с переходной экономикой / С. Петренко // Вестн. бухгалтера и аудитора. - 2004. - №5/6. - С. 46-50
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Будаєва, О. В.
    Фінансове обгрунтування маркетингових програм / О.В. Будаєва // Фінанси України. - 2004. - № 8. - С. 62-68
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Фурман, В. М.
    Організація маркетингової служби страхової компанії / В.М. Фурман // Фінанси України. - 2004. - № 9. - С. 125-133
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СТРАХОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   06
   Х 23


    Торчинська, О. Я.
    Шляхи підвищення ефективності комунікативних заходів на міжнародних ринках / О.Я. Торчинська // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - Х., 2004. - Вып. 59 : Збірник наукових праць студентів. - С. 145-147
УДК

Кл.слова (ненормовані):
РЫНОК МЕЖДУНАРОДНЫЙ -- МАРКЕТИНГ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Королько, В.
    Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №4. - С. 127-139
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ


Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Савчук, В.
    Оцінка ефективності маркетингових програм / В. Савчук, О. Будаєва // Економіка України. - 2005. - № 1. - С. 47-52 . - ISSN 0131-775Х
УДК


Дод.точки доступу:
Будаєва, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Парсяк, В. Н.
    Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та їх корпораціях [Текст] / В.Н. Парсяк // Проблеми науки. - 2005. - №1. - С. 12-18
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   656.2
   П 78


    Швець, П. А.
    Удосконалення маркетингової діяльності при організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті / П.А. Швець, І.С. Дорогунцов // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління : Тези доп. 2-ої наук.- практ. конф. - К., 2004. - Ч. 2 : Економіка і управління. - С. 36-37
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг на железнодорожном транспорте


Дод.точки доступу:
Дорогунцов, І.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   Х23


    Сопова, Т. С.
    Відділ маркетингу на підприємстві: місце, роль та організаційна структура : сборник научных трудов / Т.С. Сопова // Збірник наукових праць / УкрДАЗТ. - Х., 2004. - Вып. 60. - С. 199-202
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ОТДЕЛ МАРКЕТИНГА -- ПРЕДПРИЯТИЕ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Трофанова, Т. Г.
    Плюси та мінуси мережевого маркетингу. Погляд знизу / Т.Г. Трофанова // Економіка. Фінанси. Право. - 2005. - № 3. - С. 10-13
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Братаніч, Б. В.
    Філософський аналіз детермінант розширення соціальних функцій маркетингу та його освітнього компоненту / Б.В. Братаніч // Грані. - 2005. - № 4. - С. 73-77
УДК
ББК Ю665.5

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ЭКОНОМИКИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Каніщенко, О.
    Українська специфіка міжнародного маркетингу / О. Каніщенко // Економіка України. - 2006. - №5. - С. 33-37 . - ISSN 0131-775Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ МЕЖДУНАРОДНЫЙ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.
   33
   К 38


    Бакалінський, О.
    Мотивація співробітників підрозділів маркетингу: українська практика / О. Бакалінський // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій траснспорту. Сер. Економіка і управління. - К. : КУЕТТ, 2005. - Вип. 7. - С. 258-262
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг на железнодорожном транспорте

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Вовчак, О. Д.
    Маркетинг - запорука успішної реалізації інвестицій / О.Д. Вовчак, Л.Г. Кльоба // Інвестиції: практика та досвід. - 2006. - №22. - С. 28-33
УДК


Дод.точки доступу:
Кльоба, Л.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.
   06
   Л 89


    Криворучко, Я. Ю.
    Методичні засади впровадження концепцїі партнерського маркетингу на піприємстві / Я.Ю. Криворучко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 56-61
УДК


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
   06
   Л 89


    Кузьо, Н. Є.
    Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар, Л.М. Акімова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 75-81
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Косар, Н.С.; Акімова, Л.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.
   06
   Л 89


    Морозов, В. О.
    Товарні можливости маркетингових досліджень / В.О. Морозов, Е.В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 101-104
УДК

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ


Дод.точки доступу:
Лянце, Е.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.
   06
   Л 89


    Мельник, О. Г.
    Показники оцінювання маркетингової діяльности підприємства / О.Г. Мельник, В.В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 260-266
УДК


Дод.точки доступу:
Івасюк, В.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Миротин, Л. Б.
    Еще раз о логистике и маркетинге / Л.Б. Миротин // Логистика: проблемы и решения. - 2007. - №1. - С. 26-28
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Антонюк, А. А.
    Аналіз теоретичних підходів до оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві / А.А. Антонюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2006. - №5. - С. 11-16
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)